Morn da

*Hønemamma*

Glad i forumet
Tror det er første gangen jeg ser jeg er ALENE her inne...[X(]
Tipper mange jenter her inne kan skryte på seg ryddige hus, nyvaskede gulver,
hjemmebakst og annet tidkrevende nå siden BV er nede for de aller fleste[8D]

jeg er her ! du bare ser det ikke? hihi.. har du og lat bv stått oppe i natt??

jeg har vært med på detta før [:D]

hehe..jeg har latt BV stått oppe i natt, men ikke for at jeg har vært med på dette før...hehe..pleier bare å lukke igjen bærbar'n jeg å gå og legge meg!! LURT[8D]

her blir det ingen rydding, jeg skal jobbe med skolearbeid=) hadde tenkt meg på trilling men i å me at det er vinterferie er d itngenf ra trillegruppa som kommer så da kan jeg bruke litt tid her inne[:D]

Jeg er også her[:D]har en syk baby som har skreket hver halvtime omentrent i natt[&o]

ORIGINAL: MammaSN

Jeg er også her[:D]har en syk baby som har skreket hver halvtime omentrent i natt[&o]

Det blir man trøtt og sliten av[:'(]

jeg er her nåååå! [:D] Har en sur baby, så må vel kanskje kikke litt på han istedet [8D]

ORIGINAL: MammaSN

Huff, god bedring til lille M :-)

Jeg er også her [:D][:D][:D]
Sambo stod opp med Malin idag, men jeg er jo like trøtt om klokka er 06 eller 09 [:'(][:D][8D]

Jeg er også her[:D][:D]

Hva skjer med at jeg ikke kan se noe forskjell på BV? trodde ikke det skulle funke noe idag jeg , (frem til tolv)[8D]

ORIGINAL: Cinii

Hva skjer med at jeg ikke kan se noe forskjell på BV? trodde ikke det skulle funke noe idag jeg , (frem til tolv)[8D]

det er min side som skulle fikses.. så man får ikke logget på der ..

Haha, jeg sovnet tvert etter at jeg laget tråden[:D]
Trodde jeg var helt alene jeg - det stod det!![X(]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Haha, jeg sovnet tvert etter at jeg laget tråden[:D]
Trodde jeg var helt alene jeg - det stod det!![X(]

hehe.. man kan være pålogga uten at det vises [:D]

Back
Topp