mormor

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
må bare si det her jeg [:(] at den 27 oktober så døde min mormor [:(] hjerte stoppa [:(] hun ble bare 66 år gammel [:(] jeg vet ikke åssen jeg skal takle dette jeg gråter bare hele tiden og plus at jeg må ta vare på thea marie oxo. uff dette er veldig hardt må jeg si [&o] hun er den første personen som jeg har mistet som jeg kan huske og det er ikke lett dette nei [:(] og mamma dro dagen etterpå som dette hadde skjed for å trøste bestefar, så jeg har ingen jeg kan prate med om dette, uten taget kjæresten min, men jeg tror ikke han bryr seg så mye siden han hata hun når hun levde [:(]
så håpa på at jeg kansje kunne få litt trøst her [&o]
klem lille meg [&o]

Stakkars deg!! [:(] Å miste noen man er glad i er alltid hardt, men bare gråt så mye du vil!
Rett før jeg fant ut at jeg var gravid mistet typen min mamman sin, hun ble 44 år gammel, det har vært kjempe vondt, men det kommer til å bli bedre etterhvert! uansett om man ikke tror det i begynnelsen..

Det er forferdelig vondt å miste noen... Og i allefall når man er langt unna de andre i familien...
Jeg mistet min farmor for 3 år siden mens jeg studerte her i Tromsø og selvfølgelig var det midt i eksamensforberedelsene... Det var jaggu ikke lett selv om jeg visste at det kom snart til å skje... Jeg hadde nå heldigvis en samnboer som hvalp meg masse selv om han ikke visste hvem hu var en gang...
Men det er som linnpinn sier... Bare grin det du måtte ha av tårer... Ikke hold det for deg selv... Og til slutt så blir det bra alikevel... For min del måtte jeg skyve alt unna pga eksamen, og det er ikke det lureste jeg har gjort i mitt liv altså... Jeg måtte betale forferdelig dyrt etter begravelsen, jeg holdt meg mye av begravelsen også... Men tilbake i Tromsø kom reaksjonene... Jeg våkna av at jeg grein... Jeg knakk når det var litt alkohol i kroppen.... Så bare reager nå, det blir ikke bedre om du ikke gjør det. Mest sannsylig!!!
Lykke til!!!

Jeg føler med deg lilejenta, som de andre sier, gråt så mye du vil, det hjelper utrolig nok [:(]
Jeg vet så alt for godt hva du går igjennom nå. Har selv mistet en bestefar, og nå nylig min 19 år gamle fetter som ble knivstukket og drept av sin beste kamerat. Det er utrolig vondt, men etterhvert vil de vonde følelsene erstattes med gode minner. Kjempe-trøste-klem fra meg.

[:(] det er vondt å miste noken ein er glad i[:(]
veit ikkje kva trøstende ord eg kan gi..[&o] men ville senda deg ein klem iallefall.

Hei, Lille_jenta87!

Vil bare sende deg en stor trøsteklem og mange varme tanker. Vi er mange her som tenker på deg.

Store klemmer fra M

Føler med deg, det er så tungt. Man vet liksom at det kan skje, men det er ett sjokk uansett. Jeg mistet farmor i desember i fjor og gråter enda hver gang jeg tenker på henne. Jeg gruer meg til jula og syns det er vanskelig å ta handleturen til sverige fordi det var liksom vår tur sammen.Men bare gråt, det er godt å få det ut. Brått en dag er det bedre[:)]

Uff så trist [:(] Det må være ekstra vondt når det skjer så brått. Slipp tårene løs og kom hit til oss når du trenger trøst- vi skal hjelpe deg så godt vi kan! Trøsteklem fra meg [:)]

tusen tusen takk for di varme og gode trøste ordene dere har skrevet, det hjelper ganske mye å få vite at det er mange som tenker på meg og familien [:)]
dere er sååå snille

Hei lille_jenta87! Vet så altfor godt hvordan det er når besteforeldre går bort så altfor tidlig. Det føles ikke riktig og man skulle ønske man bare hadde dem der en siste gang for å fortelle hvor mye dem betydde. Det er fryktelig vondt, men etterhvert kommer du til å sitte igjen med alle de gode minnene du har fra når din mormor levde. Da klarer du å le igjen og kose deg over minnene over din kjære gode mormor. Ønsker deg alt godt og å gi deg en stor klem

Back
Topp