mormor og 3 tanter...

gutt11og?

Elsker forumet
...de kommende ihvertfall, har i dag fått vite at jeg er gravid, og at de skal bli mormor og tanter [:D]
Hyl, latter og gledestårer!! Alt på en gang [:)] De har ikke snakka om noe annet i dag[;)] Veldig kjekt å få en sååå positiv reaksjon [:)][:)][:)]

Måtte fortelle det i dag, (selv om jeg kunne godt tenke meg å vente lenger), i og med at jeg må fortelle det til sjefen i morgen eller neste uke, med tanke på at jeg må få svangerskapspenger fra 1.august. Får ikke lov å jobbe lenger enn det..

Men men..

Måtte bare dele [;)]

så koselig[:)]

JAAA :) jeg synes det var kjempestas :) Det er jo første barnebarnet til min mor (og første tanteungen til mine søstre), så er nok litt ekstra stas da [;)]

*hihi* Skal vel kanskje ikke se heeeelt bort i fra det [8D]
Men jeg vil prøve (skal få det til, skal få det til) å sette grenser ;) Veit jo ikke hvordan det vil bli, for har jo aldri vært i denne situasjonen før, men veit med meg selv at jeg er ganske bestemt og vet hvordan jeg vil ha ting [8D][;)] Så det er vel bare å vente å se!! (se hvilken grad av bortskjemt-het det blir snakk om) hehe [;)]

kjempe staaaas...[:D]

Så gøy! Snuppa vår er også første på begge sider, men tror ikke det blir like mye oppstyr denne gangen[8D]

Back
Topp