Hei. Jeg er i uke 21 nå og startet og fossblø helt plutselig når jeg var på butikken idag. Fikk komme inn til gynk. Avdeling på sykehuset. De så blodet kom fra livmor, men at livmor var lukket og når de sjekket nærmere så de at det var blod oppsamling rundt morkaken. De sa at det kan være at morkaken løsner og at det ikke er noe og gjøre. At de neste dagene vil være avgjørende og at blødningen har mye og si. Jeg har ikke blødd mer etterpå, blødde ca 1 time som en mens, hadde ikke behov for og bytte bind.
Jeg er helt helt knust. Har ikke hatt noen anmerkninger eller avvik tidligere i svangerskapet.
Noen som har erfaringer? Gode og dårlige. Jeg skulle hatt et svar, men er klar over at det ikke er så lett.
Lukter fortsatt blod der nede og kommer litt tynn/vannede utflod.
Jeg har smerter i magen, men jeg er veldig forstoppet så jeg er usikker på hvilke smerter det er.
Jeg er helt helt knust. Har ikke hatt noen anmerkninger eller avvik tidligere i svangerskapet.
Noen som har erfaringer? Gode og dårlige. Jeg skulle hatt et svar, men er klar over at det ikke er så lett.
Lukter fortsatt blod der nede og kommer litt tynn/vannede utflod.
Jeg har smerter i magen, men jeg er veldig forstoppet så jeg er usikker på hvilke smerter det er.