EllemEllen
Blir kjent med forumet
så endte man på sykehuset igjen, 5 dager etter at vi dro derfra. Syntes liksom at jeg blødde litt vel friskt fortsatt og fikk mer og mer ubehag i underlivet, grensende mot smerter... Ringte et nr jeg hadde fått oppgitt på et infoskriv ifbm utskrivelse og fikk time samme dag til kontroll. Og det tok ikke lange tiden for legene å fastslå at ko da, her var det rester i livmoren!! På svært kort tid ble det bestemt at jeg måtte gjennom en utskrapning og det samme dag. Vi, meg, ungen og mannen, fikk rom på avdelingen, alt nødvendig utstyr til baby, og så etter litt ventetid (måtte faste 6 t og ting ble forsinket fordi et barn måtte opereres) ble jeg operert. Fikk etterpå vite at det var morkakerester, ganske mye, men at det var tatt tidlig og det hadde ikke rukket å bli en infeksjon. Takk og pris!!
Moralen er, damer, er det noe som virker feil, lytt til kroppen!!!
En barnepleier sa i går at disse restene kan ha påvirket melkeproduksjonen så jeg skulle bare gå hjem og amme. Så da prøver vi det. Dagens mål: amme, drikke og holde senga!!
Moralen er, damer, er det noe som virker feil, lytt til kroppen!!!
En barnepleier sa i går at disse restene kan ha påvirket melkeproduksjonen så jeg skulle bare gå hjem og amme. Så da prøver vi det. Dagens mål: amme, drikke og holde senga!!