Morkakeprøven er gjennomført

Snurresprett88

Andre møte med forumet
Grunnet en balansert translokasjon har jeg gjennomført morkakeprøve onsdag denne uka. Før selve prøven hadde jeg en ultralyd. To overleger brukte over en time, begge var sikre i sin sak;
Barnet jeg bærer har en svært alvorlig hjertefeil som vil bety at barnet ikke vil være levedyktig. De fant også flere ødemer, væske under huden på barnet.

Det er med stor, stor sorg at vi må innse at det ikke ble vår tur denne gangen heller. Livredd og usikre på hva som skjer videre, så må vi innse faktum og forberede oss på at vi heller ikke i oktober vil bli foreldre. Vi avventer prøvesvar på morkakeprøven, men dette vil ta to uker og det føles grusomt å måtte bære et så sykt barn i to uker til.

Ønsker alle sammen i oktober2021, masse lykke til videre.

Utrolig trist .. ♥️
Sender masse gode tanker din vei.

Så vondt å høre, dette er jo helt forferdelig. Håper dere kommer dere så helskinnet som mulig gjennom dette. ❤️

Sender deg de varmeste tanker<3

Dette var så utrolig trist å lese:( Gjør meg virkelig vondt det dere nå går gjennom:sad010 Håper dere har en masse støtte i folk rundt dere:Heartred Sender dere mange varme tanker og klemmer:Heartbigred

Grunnet en balansert translokasjon har jeg gjennomført morkakeprøve onsdag denne uka. Før selve prøven hadde jeg en ultralyd. To overleger brukte over en time, begge var sikre i sin sak;
Barnet jeg bærer har en svært alvorlig hjertefeil som vil bety at barnet ikke vil være levedyktig. De fant også flere ødemer, væske under huden på barnet.

Det er med stor, stor sorg at vi må innse at det ikke ble vår tur denne gangen heller. Livredd og usikre på hva som skjer videre, så må vi innse faktum og forberede oss på at vi heller ikke i oktober vil bli foreldre. Vi avventer prøvesvar på morkakeprøven, men dette vil ta to uker og det føles grusomt å måtte bære et så sykt barn i to uker til.

Ønsker alle sammen i oktober2021, masse lykke til videre.

Så utrolig trist og vondt ❤️ Sender masse varme tanker❤️

Så forferdelig trist. Sender mange varme tanker og håper dere får støtte fra de rundt dere også i denne tiden❤️

Så utrolig trist. Sender mange varme tanker og klemmer. :Heartred:Heartred

Så utrolig trist og kan forstå at de neste to ukene kommer til å være en stor belastning for dere ❤
Håper dere får hjelp til å bearbeide, selv om det er tidlig må det være en stor påkjenning å vite at den lille I magen er så syk ❤

For en forferdelig nyhet å få! :sad010Jeg kan ikke tenke meg hvordan dere må ha det :Heartred Hvis du trenger noen å prate med som har gått igjennom det samme så er det et forum «vi som har mistet» både før og etter uke 12, det er flere der som har gått igjennom det samme og der er det mye trøst å få :Heartred

Tenker så mye på dere:Heartred:sad010

Veldig trist å lese !
Hold ut og ta vare på hverandre i tiden nå :Heartred:Heartpink:Heartblue
Lykke til...håper det ordner seg senere for dere !!!!:Heartbigred

Back
Topp