Morkakeprøve til mandag

Så masse lykke til med ventetiden. 1 veke blir det? Vi får svar på trisomie testene i dag da det var en teknisk feil og dei måtte sette dei opp på nytt.
 
Så masse lykke til med ventetiden. 1 veke blir det? Vi får svar på trisomie testene i dag da det var en teknisk feil og dei måtte sette dei opp på nytt.
Takk for det. Ja, får svar på det meste til fredag eller mandag, resten tar noen uker. Så spennende med svar for dere idag - krysser fingre for at alt er bra for dere. ( så kjipt og måtte vente ekstra da, den ventetiden er jo altfor lang fra før .... )
 
Tror jeg snart blir gal av og vente! Livredd for at noe skal gå galt pga. morkakeprøven, selv om det bare er 0,5-1% sjans for sa så kjenner jeg på redselen hele tiden..... :(
Håper (positive)svar dukker opp før helgen, så jeg kanskje kan slappe litt mer av.
Huff - ikke lett det her.
 
Hvordan går det, fått svar enda? :) Krysser fingrene for deg!
Baby er frisk. Så langt iallefall. Ikke trisomi 21-13 eller 18 og ei heller turners syndrom. Lykke i heimen. Jeg er litt irritert fordi de nekter og fortelle meg hvilket kjønn det er, frustrerende og vite at de vet, og ikke forteller.
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe og si, jeg får jo uansett vite det om noen uker. Merkelig syns jeg.
Ikke det at det er så veldig viktig altså, er jo bare veldig nysgjerrig ❤️❤️
 
Så godt å høre at det står godt til med den lille :)

Men jeg synes det er dårlig gjort av dem å ikke si kjønn når de har det foran seg på papirene!!!!! Jeg hadde nok flydd i svint, om de hadde nektet å si det. (nei da, ekke hormonell i det heeele tatt :p )
 
Så godt å høre at det står godt til med den lille :)

Men jeg synes det er dårlig gjort av dem å ikke si kjønn når de har det foran seg på papirene!!!!! Jeg hadde nok flydd i svint, om de hadde nektet å si det. (nei da, ekke hormonell i det heeele tatt :p )
Vet!!! Blir gal av og ikke vite. Og det at de faktisk vet hva jeg venter gjør det hele ekstra ille. skal ha en privat ul til tirsdag - mest for og bare sjekke baby nøye for min egen del - etter senaborten i april har jeg litt vanskelig for og få helt roen. Så satser på at de da klarer og se hva jeg venter. Er født sinnsykt nysgjerrig jeg da, så håper på og få et svar. ❤️❤️❤️
 
Håper du får vite det på ultralyden da! Jeg hadde nok sendt en klage til stedet som du fikk resultatene av. Det er ditt barn det er snakk om!

Skal på ultralyd om 2 uker ( uke 15), og jeg synes nesten det er for lenge å vente! Man vil jo gjerne vite at alt er i orden der inne! Men jeg regner med knøttet har det fint, når jeg fortsatt har symptomer :p
 
Håper du får vite det på ultralyden da! Jeg hadde nok sendt en klage til stedet som du fikk resultatene av. Det er ditt barn det er snakk om!

Skal på ultralyd om 2 uker ( uke 15), og jeg synes nesten det er for lenge å vente! Man vil jo gjerne vite at alt er i orden der inne! Men jeg regner med knøttet har det fint, når jeg fortsatt har symptomer :p
Håper de kan se det der jeg skal, ikke umulig at det vanker en liten klage, får se Ann etter tirsdag tenker jeg. Masse lykke til på din ultralyd om 14 dager. Jeg gikk inn i min 16 uke på onsdag så gleder meg veldig til å se lille nå ❤️
 
Back
Topp