Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJeg ba om å få se morkaken etter fødselen. Fikk se både morkaken og fostersekken. Det var ikke ekkelt i det heletatt. Veldig fasinerende faktisk. Jordmor viste meg 'livets tre' i morkaken. Faktisk litt vakkertNoen av dere som fikk/ville se morkaken?
Jordmor spurte om vi ville se og det takket vi ja til. (Eller, jeg svarte ja før mannen rakk å reagere!) Livets tre var vakkert og spesielt!Jeg ba om å få se morkaken etter fødselen. Fikk se både morkaken og fostersekken. Det var ikke ekkelt i det heletatt. Veldig fasinerende faktisk. Jordmor viste meg 'livets tre' i morkaken. Faktisk litt vakkertNoen av dere som fikk/ville se morkaken?
Jeg er fortsatt svimmel ser jegJeg ville se, men den ble tatt ut under ks og sendt til obduksjon, så fikk ikke muligheten. Neste gang håper jeg å få se den! :-D
Det gjør ingentingJeg er fortsatt svimmel ser jegFølger ikke helt med når jeg svarer på forum på tidslinjen :-/ Så at denne lå i august 2016.
Haha, kan godt forstå det. Tror ikke jeg hadde syns det var like spennende å se andre sine morkaker.Har både sett, tatt bilder, og fått hørt om livets tre
Husker noen som så bildene fra sykehuset glatt hoppet over de bildene hehe.
Mannen min vil ikke se, men han vil klippe strengen. Han fikk ikke det sist da alt var dramatisk og måtte skje fort. Pokker tenkte jeg da får jeg ikke klippe denne fang heller tenkte jegHaha, kan godt forstå det. Tror ikke jeg hadde syns det var like spennende å se andre sine morkaker.