Morkaken

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Jeg ba om å få se morkaken etter fødselen. Fikk se både morkaken og fostersekken. Det var ikke ekkelt i det heletatt. Veldig fasinerende faktisk. Jordmor viste meg 'livets tre' i morkaken. Faktisk litt vakkert :) Noen av dere som fikk/ville se morkaken?

Jeg ba om å få se morkaken etter fødselen. Fikk se både morkaken og fostersekken. Det var ikke ekkelt i det heletatt. Veldig fasinerende faktisk. Jordmor viste meg 'livets tre' i morkaken. Faktisk litt vakkert :) Noen av dere som fikk/ville se morkaken?
Ja :) Har aldri villet se noe, men denne gangen som var den aller aller siste, ville jeg se alt. Klippet navlesnoren selv, og en av damene tok bilder for oss. Fikk også se livets tre, og posen som hadde vært hjemmet til sønnen vår. Var fint ❤️

Jeg har skrevet i fødebrev at jeg vil se morkake :) Synes det er fascinerende, som du sier, og vil veldig gjerne se dette fantastiske organet ❤️

Jordmor spurte om vi ville se og det takket vi ja til. (Eller, jeg svarte ja før mannen rakk å reagere!) Livets tre var vakkert og spesielt!

Jeg fikk se/studere den ☺️ min var jo ikke helt tipp topp, for liten og med flere døde felr/blodpropper. Hadde ei flink jordmor som forklarte og viste. Facinerende ☺️

Jeg ville se, men den ble tatt ut under ks og sendt til obduksjon, så fikk ikke muligheten. Neste gang håper jeg å få se den! :-D

Jeg ville se, men den ble tatt ut under ks og sendt til obduksjon, så fikk ikke muligheten. Neste gang håper jeg å få se den! :-D
Jeg er fortsatt svimmel ser jeg :-P Følger ikke helt med når jeg svarer på forum på tidslinjen :-/ Så at denne lå i august 2016.

Har både sett, tatt bilder, og fått hørt om livets tre :)
Husker noen som så bildene fra sykehuset glatt hoppet over de bildene hehe.

Har både sett, tatt bilder, og fått hørt om livets tre :)
Husker noen som så bildene fra sykehuset glatt hoppet over de bildene hehe.
Haha, kan godt forstå det. Tror ikke jeg hadde syns det var like spennende å se andre sine morkaker.

Haha, kan godt forstå det. Tror ikke jeg hadde syns det var like spennende å se andre sine morkaker.
Mannen min vil ikke se, men han vil klippe strengen. Han fikk ikke det sist da alt var dramatisk og måtte skje fort. Pokker tenkte jeg da får jeg ikke klippe denne fang heller tenkte jeg :p Tenkte det nå var min tur for første gang...jaja

Back
Topp