Morkaken som satt fast.....

kms77

Blir kjent med forumet
Hei jenter!Jeg skriver til dere siden det er hær jeg hører til.
Er det noen av dere som hadde morkake som satt fast etter fødselen? å som har hatt problemer nå i etterkant av noe slag???
Jeg hadde en morkake som satt fast etter fødselen men vi fikk løsnet på den til slutt....ellers ok....men har hatt små murringer i den ene eggstokken nå i ettertid......noen som kjenner til dette???

takker for alle svar :)

Har murringer i eggstokkene jevnt og trutt, i grunn.....men ingen morkake som satt fast, da. Tror det er mer normalt med murringer i systemet etter at man har født......;-)

Hei!

Min morkake satt også fast. Og etter at 2-3 jordmødre og leger hadde hoppet og klemt på magen min i 1 timer etter fødsel uten å få den ut, måtte jeg i narkose for manuell uthenting... :( Det var helt grusomt vondt der og da og dagene etter. Jeg klarte ikke forholde meg elle ta på magen i mangen uker etter fødselen... Men jeg merker ikke noe nå. Får av og til små krampetrekninger i magen, nesten som små babyspark, men jeg har aldri tenkt at det har noe med det å gjøre. Hmmm... men du kan jo kanskje høre med legen din eller noe?!

Hadde heldigvis ikkje noko slikt. Men det murrer ein del i magen her og, det skjer til eggløsning og mensen.

Og dei små babysparka har eg også, det kalles fantomspark.

Hadde ikke noe problem med morkaken men jeg har også små murringer i magen og det er som svartengel skrev over her, når det er eggløsning og mensen på gang :):) Men kanskje du burde høre med legen din??? :)

Tusen takk for svar.
joda jeg blir å kontakte lege.
måtte bare høre om det var noen adre som hadde samme opplevelse.....ble litt småstressa hær i går kveld.....spekulerte litt mye i det.....

Ps. Jeg begynte på p-sprøyte i uke 8 etter fødselen så jeg vet jo ikke hvordan ting med mensen gikk seg til etter fødselen.....siden jeg ikke har hatt det etter fødselen.....men av og til kan jeg kjenne at det lukter av utfloden.......nei hær er det vell bare å ringe lege.orker ikke å fortsette spekuleringen.....ds.

Jeg hadde katastrofekeisersnitt, og de slet litt med å få løs morkaken tror jeg.....og jeg har større smerter ved eggløsning og mens nå, enn før snuppen kom, men ellers ikke noe...

Ingen erfaring med det, dessverre, men jeg dytter for deg, og håper at du får et svar herfra og/eller fra legen din.

Back
Topp