Morkaken på siden

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Jeg har den ikke foran og ikke bak, men mot venstre side og litt langt nede :eek:
Så de vil ha meg inn til ny ul i uke 32 for å sjekke at den trekker seg opp :)
Jeg er ikke bekymret, ser på det som en ny sjanse til å se litt guttebassen vår :Heartblue

Hvordan ligger deres morkake?

Som oftes flytter den seg :) Her flyttet min seg med begge gutta etter oul :) min ligger nå på hele fremsiden av magen, så derfor kjenner jeg nesten bare spark nedover [emoji14]

Min ligger langt nede på fremre vegg. Jeg skal også innigjen. Har en venninne som akkurat har hatt det samme, hennes flyttet seg ikke før i uke 36. Men legen sa at det er absolutt vanligst at den flytter seg når livmoren vokser, så jeg stresser ikke med det foreløpig [emoji4]

Sist hadde jeg den foran, hadde ikke peiling på at det gikk ann at den var sidelengs også:hilarious:

Var ingen problemer sist, og er ikke redd for det nå heller :) hun sa at det nok stemte godt med at jeg for det meste kjente bevegelse i høyre side ;)

Så det var mulig at det ble enda en ul etter uke 32 hvis den ikke hadde flyttet på seg, men det fikk de evnt ta når den tid kommer :)

Sist hadde jeg den oppe og bak.
Denne gangen ligger den fremme.
Lå foran åpningen sist ul, men hadde flyttet seg oppover nå [emoji4]

Her ligger den på fremre vegg, helt øverst og breier seg litt over og toppen. [emoji4][emoji4]

Tror jeg hadde den delvis på siden og foran sist. Men ikke nede så de sjekka ikke noe ekstra

Jeg har den ikke foran og ikke bak, men mot venstre side og litt langt nede :eek:
Så de vil ha meg inn til ny ul i uke 32 for å sjekke at den trekker seg opp :)
Jeg er ikke bekymret, ser på det som en ny sjanse til å se litt guttebassen vår :Heartblue

Hvordan ligger deres morkake?

Åååå gratulerer med guttebass [emoji7][emoji7][emoji7]

Her ligger den også foran, sånn cirka på midten tror jeg. Får bare vente til babyen er stor nok til å sparke rundt den. :confused:

Nå ligger den foran høyt oppe.

Sist lå den bak og over cervix så da ble det keisersnitt

På siste ul så lå den langt nede, så det ble sex pause her :sorry:
Håper den har flyttet seg til neste ul! :)

Her lå den midt på ca, foran. Motsatt fra sist gang, da var den bak. Men har begynt å kjenne bevegelser i magen da, og det er tidligere enn sist gang.

Back
Topp