Morkaken på fremre vegg

GravidHønemor

Snart 3barnsmor❤️❤️❤️
Desemberskatter 2016
Er det noen av dere som har/har hatt morkaken foran? Dette er fjerde barnet mitt, og jeg fikk beskjed på ultralyd for ikke så lenge siden av gynekologen at morkaken ligger foran denne gangen. Jeg har ikke kjent noe spark/liv enda, og lurer på om det har noe med morkakens plassering å gjøre. Jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter, og har kjent spark tidligere de andre gangene. Men denne gangen er det annerledes, og jeg er 16+ uker nå. Lengter etter å kjenne babyen ❤️

Jeg hadde det sist og var i uke 21 før jeg kjente noe :)

Jeg har også morkaken framme, og fikk beskjed av gyn at det var helt normalt å ikke kjenne noe før minst uke 20 da :(

Hadde det sist, og har det nå også.
Kjente lite spark forrige sv.skap foruten de som traff ribbena mine, det kjenner man ho godt! Men kjente liv allerede fra uke 16, men ikke på utsiden av magen. Var som noen knipsa meg langt inni magen liksom... Veldig rart!

Hadde det sist.. kjente ingenting før uti uke 20 etteellerannet...

Jeg har også morkaken på fremre vegg, men ser på forskjellige forum at det ikke trenger å bety at man ikke kjenner noe før etter uke 20. Så krysser fingrene for at vi kjenner noe snart! Jeg er 15+ uker

Hadde det sist gang, og da kjente jeg liv i uke 19+ et eller annet, men ganske svakt

Er det noen av dere som har/har hatt morkaken foran? Dette er fjerde barnet mitt, og jeg fikk beskjed på ultralyd for ikke så lenge siden av gynekologen at morkaken ligger foran denne gangen. Jeg har ikke kjent noe spark/liv enda, og lurer på om det har noe med morkakens plassering å gjøre. Jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter, og har kjent spark tidligere de andre gangene. Men denne gangen er det annerledes, og jeg er 16+ uker nå. Lengter etter å kjenne babyen ❤️
Ja, når den er på framre vegg så er det vanlig å kjenne spark senere :)

Hadde på mine tre første, kjente liv ganske sent og generelt lite i hele svangerskapet. Denne gangen har jeg allerede kjekt liv (er i uke 15-16 et sted) og håper på å kjenne mye mer dette svangerskapet, har savnet å kjenne masse liv de andre gangene...

Takk for svar alle sammen! Da vet jeg at jeg må smøre meg med tålmodighet i noen uker til :P jeg syns magen har stagnert litt når det gjelder str også, det har liksom stoppet opp litt. Men sjekker med doppler med jevne mellomrom, og er like lettet og forelsket over å høre hjertelyden til lillegutt hver gang ❤️

Hadde det sist og tok en stund før jeg kjente noe. Men etterhvert så sparket hun mye mot venstre side så da kjente jeg bevegelsene godt.

Jeg har også morkaken på fremre vegg, jeg kjenner ingen liv enda, men så er jeg bare 13 + 6 :)

Back
Topp