Morkaken på framsiden!

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
For dere som har denne fram, når kjente dere de første sparkene?

Jeg har også på framsiden, og kjenner kun når hun sparker opp mot ribbeina.. Veldig små dytt altså.

Har 2 sv skap fra før og har ikke hatt det slik før.

For dere som har denne fram, når kjente dere de første sparkene?

Jeg har også på framsiden, og kjenner kun når hun sparker opp mot ribbeina.. Veldig små dytt altså.

Har 2 sv skap fra før og har ikke hatt det slik før.
18+6 og kjente første bevegelse for 2 dager siden..

Er 19+4 og venter fortsatt. Er førstegangs.

Rundt uke 18 kjente jeg å var helt sikker, kjenner nå på utsia og kan se spark på utsia fra 20+0 :) Men bare nederst på magen!

Er andregangs og har foranliggende morkake, jeg har såvidt kjent spark tre ganger, første i uke 14+6, andre 17+0 og tredje gang 17+1. Alle gangene var det over i løpet av 2-3 sekunder, og hadde jeg ikke kjent igjen følelsen fra forrige svangerskap vet jeg ikke om jeg hadde trodd på at det var spark. Er 17+6 i dag.

Er 19+5 og har ikke kjent noe enda. Fikk beskjed av jordmor at det kan drøye til uke 21-22 før jeg kjenner noe. Er førstegangs.

Hadde morkaka foran da jeg var førstegangs, kjente første sikre spark 20+0 og utenpå 21+0.

Første helt tydelige spark var 19+0, har også morkaka foran. Har før dette verken kjent noe til disse «luftboblene som sprekker» eller «fiskehale som slår». Kun tydelige, skikkelige spark. Var vel kun noen dager etterpå at jeg og sambo kjente det på utsiden også. Så nå kjennes det og vises hver dag :) førstegangs forresten

Førstegangs, 18+4. Har ikke kjent noe enda. Lurer av og til på om det kan ha vært spark, men absolutt ingentint tydelig enda.

Er førstegangs og kjente tydelig bevegelse i dag, er 20+1. Første gang jeg har kjent noe som ikke kan forveksles med tarmbevegelser :)

Jeg er 3 gangs, å fortsatt blir jeg usikker på om det er babyen min jeg kjenner , kjenner kun på samme sted , men når jeg var hos legen var det akkurat der han lå så er vel han :) men kan gå mange dager mellom hver gang . Er heller ikke spark eller bobler jeg kjenner , føles mere som om han vrir seg. Jeg er 19+6 idag :) de 2 andre hadde jeg ikke morkaka forran

Samme her :( Har 2 svangerskap tidligere. Forrige gang kjente jeg allerede 15+1, denne gangen er morkaka foran og kjenner så og si ingenting. [emoji85] Hvertfall ikke noe jeg kan si sikkert at "det er babyen". Er 18+1 etter å ha blitt satt tilbake 12 dager på OUL [emoji85] Håper å kjenne litt tydeligere bevegelser snart, er så godt å få de bekreftelsene på liv! [emoji173]

Fra kjenne så godt som ingenting (har kjent noe åling/romstrering som jeg trooor har vært baby), så kjente både mannen og jeg spark på utsiden igår :wideyed::wideyed::wideyed:

Ble satt frem på OUL og er 20+4 idag.

Har kjent så vidt noe hvis jeg klemmer på magen, så får jeg litt respons noe ganger, men så og si ingen ting... er 20+2 i dag og har kjent bittelitt i et par dager bare[emoji4]

Back
Topp