Morkaken fremme

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Dere som har hatt morkaken fremme tidligere.
Når begynte dere å kjenne liv? Jeg har kjent tidlig de andre gangene så er spent på hvor lenge jeg blir å vente denne gangen. Rekner med det vil ta litt tid.
 
Jeg hadde morkaken fremme på første. Kjente liv i uke 21, men da skjønte jeg at denne følelsen har jeg kjent siden uke 19. Ikke så lett første gangen. 2 gangen lå morkaken bak, og da kjente jeg fra uke 16. Litt lettere å vite når man har kjent det før.
 
Jeg hadde morkaken bak med første og kjente liv i uke 18. Med andremann hadde jeg den framme og kje te liv fra uke 17/18. Har den fremme denne gangen også, så jeg må vel kanskje smøre meg med tålmodighet igjen
 
Hadde morkaken foran og kjente ikke før uke 21/22 [emoji13] Foran denne gangen også så må nok vente litt ja [emoji85]
 
Jeg kjente ikke før rundt uke 20 :) har morkaken foran denne gang og, men har kjent små bevegelser allerede. 14+0
 
Dere som har hatt morkaken fremme tidligere.
Når begynte dere å kjenne liv? Jeg har kjent tidlig de andre gangene så er spent på hvor lenge jeg blir å vente denne gangen. Rekner med det vil ta litt tid.
Eg hadde morkaken fremne og var 15+5 på veg da eg kjente liv første gang :)
 
Back
Topp