Morkaken foran åpningen. Noen med erfaring?

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Noen her som har fått påvist morkaken foran åpningen?
Eller som har opplevd det i tidligere?
Hvordan gikk det for dere som har hatt det?
Ble det vaginal fødsel eller ks?

Jeg var på ord. UL i dag og har morkaken foran åpningen.. skal på ny UL for sjekk den 1. august.

Morkaka mi ligger foran åpningen denne gangen, skal til kontroll igjen i uke 32, og hvis den ikke har flyttet seg blir det KS.. Ho som tok ultralyd sa at den i de aller fleste tilfellene ville flytte seg nok til at det ble vaginal fødsel:-):-)

Samme her. Skal til ny sjekk i uke 25. KS hvis den ikke flytter seg.

Begynner å lure veldig på hvorfor jeg skal til ny sjekk så tidlig, når alle andre skal sjekkes igjen etter uke 30...???? Hmmm...

Jeg var også på ul i dag og fikk samme beskjed! Ny ul i uke 32. Men fikk noen av dere beskjed om å ta noen forhåndsregler? Leser på nett at flere har fått beskjed om å unngå trening, sex og at de ikke skal anstrenge seg osv.... Hun jeg var hos sa ingenting om dette! Noen som vet?

Mamacita79 skrev:
Samme her. Skal til ny sjekk i uke 25. KS hvis den ikke flytter seg.

Begynner å lure veldig på hvorfor jeg skal til ny sjekk så tidlig, når alle andre skal sjekkes igjen etter uke 30...???? Hmmm...

Jeg skal også "tidlig" på ny sjekk - i uke 28.
Er sikkert forskjellige rutiner rundt om i landet ;)

Håper virkelig at den flytter på seg!! Har lyst å føde vaginalt ettersom at det gikk så bra sist :)

Skruf skrev:
Jeg var også på ul i dag og fikk samme beskjed! Ny ul i uke 32. Men fikk noen av dere beskjed om å ta noen forhåndsregler? Leser på nett at flere har fått beskjed om å unngå trening, sex og at de ikke skal anstrenge seg osv.... Hun jeg var hos sa ingenting om dette! Noen som vet?

Jeg fikk heller ingen beskjed om  å ta noen forhåndsregler...
Hjelpes! Ingen sex på 4-5 mnd ?! 

Fekk også beskjed at den ligge foran opningen. Skal tilbake i uke 32. Men fekk beskjed om at det i di fleste tilfeller flytter seg. Men om det blir KS her så er det bedre enn haste KS eg hadde sist :) Fekk ikkje beskjed om null sex.

Back
Topp