Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tenkt så på det før istad. Treåringen her hjemme datt på magen min ved et uhell, så klemte ganske godt akkurat der hvor morkaka ligger. Men kjenner ikke noe unormalt så gikk nok bra.Det har jeg aldri hørt noe om. Min er også fremme![]()
Skjønner deg godt, man tenker på mye rart!Har ikke tenkt så på det før istad. Treåringen her hjemme datt på magen min ved et uhell, så klemte ganske godt akkurat der hvor morkaka ligger. Men kjenner ikke noe unormalt så gikk nok bra.![]()
Det har jeg også gjort.Skjønner deg godt, man tenker på mye rart!
Jeg var på konsert i går, og innimellom tok jeg meg i å holde beskyttende over magen, så babyen ikke skulle bli hørselsskadd![]()
Morsinstinktet slår til tidligDet har jeg også gjort.Merker også hvis jeg går i store folkemengder så holder jeg en beskyttende hånd over magen tilfelle noen dulter borti meg.
![]()
Moralen min har jeg mange steder, men inni livmoren vet jeg ikke om jeg har så mye av den.. ;-)Moralen ligger på innsiden av livmoren , likt som barnet. Og det er god beskyttelse![]()