Morkake plassering

Freyja.

Betatt av forumet
Februarhjertene 2025
Her ligger den på fremre vegg, noe som vil dempe bevegelsene.
Noen som har erfaring med det? Jeg hadde det også slik da vi mistet i fjor i uke 17, kjente ikke noe til babyen da.
 
Hadde det med begge mine. Merket liv fra uke 16 med nr 2 og begge to sparka vilt. Uke 18 med første. Kunne like gjerne vært i ryggen min på begge. Veldig synlig og veldig følbart på utsiden likevel. Refluksungen var helt crazy. Men han er ganske vill fortsatt :dance018er slank fra før og magen ble stor (altså kanskje plass til spark ved siden av morkaka), så mulig det har innvirkning. Skulle lagt ved video, men det går ikke her.
 
Hadde det med begge mine. Merket liv fra uke 16 med nr 2 og begge to sparka vilt. Uke 18 med første. Kunne like gjerne vært i ryggen min på begge. Veldig synlig og veldig følbart på utsiden likevel. Refluksungen var helt crazy. Men han er ganske vill fortsatt :dance018er slank fra før og magen ble stor (altså kanskje plass til spark ved siden av morkaka), så mulig det har innvirkning. Skulle lagt ved video, men det går ikke her.
Så gøy. Håper jeg kjenner noe like tidlig jeg også. Domt at det ikke går an å sende video her inne! :Heartred
 
Jeg har hatt foran og bak, merket helt ærlig nesten ingen forskjell på bevegelser de to svangerskapene :)
 
Jeg hadde foran i forrige svangerskap, merket lite til spark og bevegelser. Kun litt de siste ukene. Håper på at morkaken ikke ligger foran nå så man får kjenne litt mer på spark og slikt :angelic:
 
Back
Topp