Morkake plassering

NovPrins16

Andre møte med forumet
Hvordan plassering har dere andre på morkaka? Jeg har placenta previa. Er det noen som har kjennskap til dette? Leser på nettet at man må være obs på blødning osv. Er det noen forhåndsregler man bør ta?

Vi har en tråd om dette litt lenger ned der mange har svart. Du finner kanskje noe info der :)

Jeg har også det. Har hatt et par småblødninger, noe som er helt normalt. Jeg jobber på forskjellige steder og får svangerskapspenger fra det ene fordi det er en del tunge løft. Fikk beskjed av jm og fastlege om å ikke drive med trening som jogging og styrke. Skal tilbake på kk om to uker til overlegen der på ny ul for å sjekke om den har flyttet på seg. Har hatt 4-5 ultralyder til nå, så de passer veldig godt på meg :)

Takk for svar:) Fikk ingen info på UL, bare at jeg måtte være obs på blødninger og at jeg ville bli innkalt til ny UL om ca 10-11uker. Har en ganske hektisk jobb, hvor det er litt tunge løft og sånt. Har foreløpig ingen form for tilrettelegging og jobber 100%. Så bra oppfølging du får:-)

Back
Topp