Morkake langt nede, erfaringer??

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Noen som har erfaringer med at morkaka har ligget langt nede??
Må man ta keisersnitt eller er det kun når den ligger foran??
Min lå/begynte helt ved åpningen... Er veldig spent på neste UL!!!
Er ikke akkurat gira på keisersnitt!!!

Jeg hadde det forrige svangerskap, og har det denne gangen..
Fødte vaginalt..

Startet med fossblødning, men ikke noe "hast eller fare"... Alt var i skjønneste orden..

Så det skal gå så bra så!!

hvis den blokkerer utgangen på noen som helst måte så er jo KS eneste utvei.. Men den kan flytte på seg underveis da [:)]

Jeg hadde det. Fikk flere ultralyder for å følge med at den flytta seg. Endte med hastesnitt for fikk styrtblødning. De sa den hadde flytta seg nok, men sånn gikk det.

jeg hadde det i svangerskap nr 2, den hadde flyttet seg opp i uke 32, på sykehuset sa de at det var mest vanlig at den flyttet på seg, men at de tok ekstra ul for å forsikre seg om at den gjorde det.

min flyttet seg også opp [:D]

OK;) Da satser vi at den har flytt seg opp! Er nok pga av den at jeg hadde blødninger de første 3 mnd! men er litt skeptisk siden jeg har hatt såvidt det er litt småblødning nå også..(uke 28)
Men men;) Ha litt skrekken for KS.. Så hvis dete r noe mulighet for det vil jeg heller ha planlagt så jeg kan forbrede meg;)
Men.. UL 4 mai så da får vi se åssen det ligger ann!
Takk for svar;)

jeg har og det samme nå, min har ikke flyttet seg enda men satser på den gjør det uansett
skal på flere nye UL både for dette, tverleie, fosterbevegelse og vekt så satser på den flytter seg. har IKKE tid til KS[8D]

De som hadde KS, ble det haste eller planlagt?
Tror jeg leste et sted at om det ble planlagt pga av det så blir det 3 uker før termin??

så godt å høre at den flyttet seg for så mange..
Min er og for langt nede og får flere UL pga det nå. Skal inn i juni og se igjen, da bør den ha flyttet seg.. Har skikkelig skrekk for KS[&:]

Back
Topp