Morkake fremme

Chai12

Andre møte med forumet
Noen som har morkake fremme/eventuelt har hatt det i tidligere graviditet? Når kjente du liv?

Jeg kjenner jeg uroer meg mer denne gangen, enn jeg gjorde med de to andre. Er ca 17 uker, og får litt små noia over at jeg ikkje kjenner noe liv enda. (Kjent tidlig med de to andre).

16+5 med første, rundt uke 14 med nr to :) I starten kjente jeg bare dirring men nå 16+6 kjenner jeg det ganske godt. Hadde ikke forventet å kjenne det så tidlig i noen av svangerskapene pga morkaken.

Noen som har morkake fremme/eventuelt har hatt det i tidligere graviditet? Når kjente du liv?

Jeg kjenner jeg uroer meg mer denne gangen, enn jeg gjorde med de to andre. Er ca 17 uker, og får litt små noia over at jeg ikkje kjenner noe liv enda. (Kjent tidlig med de to andre).
Er 17+1 i dag og har ikke kjent noen ting

Kjente det først ca uke 20 sist.

Har morkake på fremre vegg selv. Synes jeg kjente noe som minnet om leamus ved flere anledninger for noen uker siden. Er 15+6 i dag. Kjenner ikke så mye lenger, aner jo ikke hva jeg leter etter heller siden det er min første. Men er veldig var på kroppslige greier :hilarious: livmora mi er allerede ganske langt opp, rett under navlen, så ser for meg at morkaka er mer "i veien" nå. Ikke lett å vite, men kjenner jeg gleder meg veldig til jeg kan si meg sikker på at jeg faktisk kjenner liv! :Heartred

Sniker fra september. Med forrige hadde jeg morkaken foran og kjente ikke bevegelser før uke 19, etter oul. Jeg var i tillegg andregangs da. :)

Jeg har den litt framme denne gang og kjenner ingenting. Er 15+6! Sist hadde jeg den bak og da kjente jeg i uke 18. Må sikkert vente lenge denne gangen :(

Sist hadde jeg morkaken fremme, kjente ikke noe før rundt uke 20

Har den helt foran, og kjenner lite/ingenting enda. Er 17 uker nå med nr. 3. Hadde foran sist og, men ikke heldekkende da den lå mer ned mot åpningen og da kjente jeg i uke 15. Utrolig frustrerende å ikke kjenne tydelig liv enda,men det kommer nok.

Jeg fikk vite at jeg hadde det ved 13 ukers ultralyd, men har kjent masse liv etter dette, trolig grunnet jeg har flere svangerskap bak meg, eller fordi morkaken har flyttet på seg siden den tid.

Har morkaken forran denne gangen, føler jeg kjenner litt dirring innover liksom de siste to ukene, er 15+2 i dag. Sist gang lå morkaken bak og jeg kjente liv i uke 18.

Back
Topp