Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er 35+4 på vei. Ho har såtte meg opp på ny ultralyd. Om 3 uker. Men ho sa det spørs om vi møtes. Ho sa det kan vere att det begynner å modnes eller att morkaken er snart ferdig med jobbben. SinNei. Hva betyr det for din del? Hva skjer videre? Hvor langt er du på vei?
Det skjønte jeg ikke helt? At hva modnes? Og at morkaken snart er ferdig? Sikkert bare jeg som er litt treg her... Mente hun at forkalkning tyder på at fødsel nærmer seg?jeg er 35+4 på vei. Ho har såtte meg opp på ny ultralyd. Om 3 uker. Men ho sa det spørs om vi møtes. Ho sa det kan vere att det begynner å modnes eller att morkaken er snart ferdig med jobbben. Sin
ho sa det kunne vere. Ho sa att det tydet på at morkaken snart hadde gjort jobben sin. Men ho kunne ikke akuratt si att det ble fødsel den neste uken heller.Det skjønte jeg ikke helt? At hva modnes? Og at morkaken snart er ferdig? Sikkert bare jeg som er litt treg her... Mente hun at forkalkning tyder på at fødsel nærmer seg?
Åja, men så spennende! Jeg hadde for meg at forkalkning var litt mer bad news, men det er nok når det skjer tidlig i svangerskapet, da Og du hadde vel sikkert ikke mye forkalkninger heller? Spennende å se hva som skjer, og uansett veldig greit at du skal inn igjen for en ekstrasjekk om ikke babyen har kommet ut innen da.ho sa det kunne vere. Ho sa att det tydet på at morkaken snart hadde gjort jobben sin. Men ho kunne ikke akuratt si att det ble fødsel den neste uken heller.
Ja, det tror nok jeg også Så det er nok når det skjer tidlig i svangerskapet at det er litt verre...Ja skal oppdatere om det kjer noe. Jeg er litt redd selv. Men om det va farlig tenker jeg att ho som sjekka det på ulta ville ha gjort noe med det
Jeg syns du skal kontakte de på sykehuset som nevnte dette og be de forklare det bedre Det er tydelig at du ikke fikk tilstrekkelig informasjonJa skal oppdatere om det kjer noe. Jeg er litt redd selv. Men om det va farlig tenker jeg att ho som sjekka det på ulta ville ha gjort noe med det
:OTanta mi hadde forkalkning i morkaka endte med at den sluttet og fungere dagen før termin og ungen ble død født.. Ikke får å skremme men forklakning er jo ikke bra ! :s
Kan godt hende at de har ment noen annet men ville forhørt meg nermere
var på føden no pga lite liv. Men de sa att alt va bra. De sa bare att jeg måtte komme tilbake om jeg følte for det.Tanta mi hadde forkalkning i morkaka endte med at den sluttet og fungere dagen før termin og ungen ble død født.. Ikke får å skremme men forklakning er jo ikke bra ! :s
Kan godt hende at de har ment noen annet men ville forhørt meg nermere
hei har vert og kjekken veksten pga lavt SF mål. Va i uke 33+4 da målte de babyen til ca 1900 va igjenn i uke 35+4 i går putselig sa de 2800 synest det va stor forskjell på 2 uker.Jeg følte for å Google det, og det kan komme av om mor har røyka iløpet av svangerskapet eller av en annen grunn man ikke finner. Fant også noe om at det kunne hemme veksten til fosteret, men at dette sees på SF målet. Jordmor vil følge deg tett opp og evt henvise deg videre til sykehuset om hun ikke er fornøyd med målene dine Det er også et modningstegn som gjerne skjer nær termin. Jeg ville helt klart tatt det opp med lege eller jm, vet ikke hvem du går til for kontroll?
Det er jo noe forskjell fra hvem som måler også, jeg veit ikke hvor mye det er vanlig at de legger på seg, men nesten ett kg på to uker var mye eller? Hm, men da er du under oppfølging Det er godt!hei har vert og kjekken veksten pga lavt SF mål. Va i uke 33+4 da målte de babyen til ca 1900 va igjenn i uke 35+4 i går putselig sa de 2800 synest det va stor forskjell på 2 uker.