morkake forand og bevegelse

bomsa

Flørter med forumet
er det noen av dere som har morkaken på fremre vegg? og i såfall, kjenner dere noe liv?

jeg er nå 16 uker og fikk på mandag vite at morkaken ligger på fremmre vegg og at det nok vill gå en stund før jeg kjenner noe liv. men tingen er at jeg tror jeg har kjent liv i over en uke allerede.

er jeg helt galen, eller er det mulig for en førstegangsgravid men morkaken forand?

du kan selvfølgelig kjenne bevegelse selv om morkaka ligger fremme :) men det vil kanskje ta litt flere uker før man kjenner ordentlig spark på utsiden..

Jeg har tvillinger i magen og morkakene ligger foran. Er 17 uker og har ikke kjent bevegelse enda. Dette er mitt 3 svangerskap. Jeg er ikke bekymret for vet jo grunnen til hvorfor jeg ikke kjenner det enda:)

jeg bekymrer meg heller ikke de dagene jeg ikke kjenner noe. er bare veldig usikker på om det jeg kjenner faktisk er den lille i magen eller bare noe annet. håper jo selvfølgelig det her den lille, og finner egentlig ikke noe annen forklaring heller, så jeg går nå ut ifra at det er riktig

Jeg hadde morkaken foran forrige gang og jeg kjente ikke spark før i uke 20/ 21 sånn ca.. :) Det er fordi sparkene først må gjennom morkaken og da må babyen som regel bli litt sterkere og kunne sparke litt hardere før man kjenner det helt gjennom :)

Jeg vet om andre som har kjent det så tidlig selv om morkaken ligger foran, og  det var også første svangerskap, så det er nok mulig. Alle er forskjellige! Satser på det er den lille du kjenner :)

Jeg har morkaka forran, men jeg kjenner bevegelse rett under den. Har kjent siden uke 15, men nå i det siste det er så å si daglig. Er 19 uker på vei. Bærer han ganske lavt.

Princess88 skrev:
Jeg hadde morkaken foran forrige gang og jeg kjente ikke spark før i uke 20/ 21 sånn ca.. :) Det er fordi sparkene først må gjennom morkaken og da må babyen som regel bli litt sterkere og kunne sparke litt hardere før man kjenner det helt gjennom :)

Samme her :)

Jeg vet ikke hvor morkaken lå i første svangerskap.. Jeg kjente bevegelser i uke 16 da.
Denne gangen ligger morkaka foran, og jeg kjente de første bevegelsene uke 15/16. :-)

Jeg er førstegangsgravid og har morkaka på fremre vegg. Kjente også liv ganske tidlig å har kjent det så å si hver dag siden. Så det er fult mulig å kjenne det tidlig selv om man blir fortalt at man ofte ikke kjenner det før seint :)

Back
Topp