Morkake foran åpningen....

Mummitrolle

Gift med forumet
Idag var jeg på kontroll for å sjekke morkaken, den låg foran åpningen på oul, å de hadde ikke flyttet seg o det heletatt når jordmor sjekket idag.....
Skal inn igjen på invendig ul om 4 uker så håper den har flyttet seg...

Er det noen flere som har det slik, eller som har opplevd dette før i tideligere svangerskap?

Jeg hadde den forran åpningen, men den har heldigvis flytta seg. Men er rett over grensa.

jer har hatt den foran i to av svangerskapene men da flytta den seg til slutt begge gangene :)

håper den gjør det for deg også!!

Hvis ikke så må det vel bli ks!?

Jeg fikk også høre det på ul, at deler av morkaken lå dypt og i veien.skal på ny ul til onsdag for å se om den har flyttet på seg. Så blir spennende å se:)

Men har den ikke flyttet på seg, har jordmor sagt at ks skjer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal inn om 4 uker igjen som sagt, da skulle de ta en invendig ultralyd, å vis den ikke har flyttet seg da, så blir det nok KS, noe som jeg ikke vil ha, siden jeg faktisk har gledet meg til fødsel... Hadde bare positive opplevelser fra min forje fødsel, å håper å få den opplevelsen igjen :)

Min er foran, men skal inn å sjekke om 3 uker. ( Er da 32 uker ) Finner da ut hvor den ligger. Den flytter seg som regel sa jordmor , bare at en sjelden gang flyttet den seg ikke. Og da blir det keisersnitt :)

Back
Topp