Morkaka ligger lavt

Mumtobe

Andre møte med forumet
Etter en heavy blødning på onsdag så fant dem ut at morkaka ligger lavt. Alt er bra med den lille og ble målt til nøyaktig 13 uker[emoji173]️

Men hvor lenge bør man vente til å ha sex etter en sånn blødning? Er d noe faasit svar eller?[emoji23] tør nesten ikke å nyse jeg[emoji23]

Det hadde jeg også med første! Men jeg hadde ikke særlige lyster den gangen, så det var liksom ikke noe problem for meg [emoji23][emoji111]️ Men Google det, ellers vil jeg tro at det skal gå fint likevel.

Hei
Sniker fra januar
Min lege sa til meg at vi kan ha sex men mannen kan ikke gå til slutt :)
Liksom når han er inni meg må han stoppe liksom halvveis :angelic:
Men ærlig sagt etter sånn samtale mistet jeg lyst å ha sex...

Det hadde jeg også med første! Men jeg hadde ikke særlige lyster den gangen, så det var liksom ikke noe problem for meg [emoji23][emoji111]️ Men Google det, ellers vil jeg tro at det skal gå fint likevel.

Er min andre[emoji1474] ja tør nesten ikke å nyse jeg[emoji23]

Er min andre[emoji1474] ja tør nesten ikke å nyse jeg[emoji23]

Hadde du det sist også? Lavtliggende morkake? Det skjedde kun med førstemann her, med andremann aner jeg egentlig ikke hvordan den lå, men hvertfall ikke nedover [emoji23]
Husker også at det ble ekstra UL uke 32, for å sjekke om den fortsatt lå foran åpningen. Kan være i veien for fødsel. Men hos meg flyttet den seg til den tid.

Etter en heavy blødning på onsdag så fant dem ut at morkaka ligger lavt. Alt er bra med den lille og ble målt til nøyaktig 13 uker[emoji173]️

Men hvor lenge bør man vente til å ha sex etter en sånn blødning? Er d noe faasit svar eller?[emoji23] tør nesten ikke å nyse jeg[emoji23]
Sniker fra november. Har lavtliggende morkake med blødninger hele svangerskapet. Var hos fødselslege på fredag, og fikk anmodning om å holde meg unna sterkt fysisk aktivitet og samleie. Da hadde også morkaken flyttet seg, og er 1,9 cm fra mormunnen (er i uke 29). Vet ikke om det er noe forskjell tidlig og senere i svangerskapet. Men hadde aldri turt tanken.. :-o

Hadde du det sist også? Lavtliggende morkake? Det skjedde kun med førstemann her, med andremann aner jeg egentlig ikke hvordan den lå, men hvertfall ikke nedover [emoji23]
Husker også at det ble ekstra UL uke 32, for å sjekke om den fortsatt lå foran åpningen. Kan være i veien for fødsel. Men hos meg flyttet den seg til den tid.

Nei bare denne gangen..

Back
Topp