Morings

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag?

Jobb til 15.30 så skal jeg til typen,lage noe god mat å kose oss [:)]

Ha en toppers dag snupper [:D]

God morgen! Her sitter jeg for meg selv med en kopp te.
Venter bare på at lille klompen min skal våkne nå.
Blir kose dag hjemme i dag og. Begynne å pakke litt tenkte jeg. [:D]
Ha en super dag alle sammen!!

ORIGINAL: *skjønningene*

Hei og god morgen [:)]

Sitter å nyter en kopp te med vondt i munnen [:'(] (heldigvis mye bedre)...

Kommer en ny eidomsmegler hit i kveld, skal vaske litt til han kommer. Er det sånn at alle eindomsmeglere snakker litt dritt om hverandre? Ikke dritt men negativt? Blir aldri klok på hvem jeg skal velge jeg [:'(][:'(]

Får snart besøk av 2 snekkere som skal snekre litt her. Jeg skal begynne på kjøkkenet.
Tømme det ene roteskapet *KASTE* liker såå godt å kaste for tiden [8D][8D][8D]

HA EN FIN DAG [:)][:)]

Hva skal du lage i kveld tiine?

Ja de er flinke å selge seg selv å snakke dritt om andre dessverre[:'(] Kanskje søke opp i hvem som selger mest hus og evnt har mest? Ofte de som har lang erfaring :)

Har dere hatt noen megler på huset før eller er dette første gang?

Litt usikker på hva vi skal lage, jeg har faktisk lyst å diske opp middag til han kommer hjem fra trening :) Pastapenne med sopp,løk,kvitløk å bacon med hjemmelaget fløtesaus over det hele. Til dessert kan han jo få massasje etterfulgt av noe annet snadder lol [:D] Jaaaaaa jeg er vår k***

God morgen!

Sitter her med snuppeline og ser på Ole Brum. Måtte hente hun tidlig i barnehagen igår fordi hun ikke var helt i form, så idag skal vi bare kose oss inne.. Hun er heldigvis bedre idag, og sov til 07.45 så kan ikke klage [:D]

imorgen skal hun til forhåpentligvis til bestemoren så vi kan begynne å flytte, skal bli såå deilig [:D]

nææ i dag skal jeg ikke mye.. rydde hus og bli kvitt litt klesvask også skal jeg til frisøren og stusse litt.. snart hår med til rumpa så det er på tide[;)]

Back
Topp