Morgenurin

Skrapelodd

Blir kjent med forumet
Her kommer verdens dummeste spørsmål.. men jeg skal på første svangerskapskontroll i morra, og må jo ta med morgenurin. Men jeg våkner ofte sånn kl 5 på morran og må tisse - skal jeg bruke den urinen? Når jeg våkner noen timer seinere må jeg ikke tisse så veldig, hvilken urin skal jeg "samle på"? :p
Håper noen har erfaring med dette, hehe!

Eg tar den urinen som kommer når eg skal stå opp.

Man skal ta den første urinen siden den er mest konsentrert :happy: Er det mer enn to timer til timen må den settes i kjøleskap!

Jeg syntes ikke spørsmålet er dumt i det hele tatt :happy: Jeg fikk vite av min jordmor at jeg skulle bruke morgenurinen. Og da også helst vaske meg mellom leppene nedentil først, så tisse litt i do, før jeg tisset resten i glasset... Da var urinen mest ren og effektiv/enkel å teste... :)

Jeg syntes ikke spørsmålet er dumt i det hele tatt :happy: Jeg fikk vite av min jordmor at jeg skulle bruke morgenurinen. Og da også helst vaske meg mellom leppene nedentil først, så tisse litt i do, før jeg tisset resten i glasset... Da var urinen mest ren og effektiv/enkel å teste... :)

Fikk samme svar på legekontoret i går jeg også:happy:

Det samme sa min lege, han skrøt tilogmed av at urinen var så ren uten grums osv som pleier komme med:hilarious:

Back
Topp