Morgenstund :)

Flangre

Elsker forumet
Nå har jeg faktisk fått sitte i fred i over 10 minutter med kaffekoppen min og pc'n på fanget mens ungene leker på gulvet!! Helt fantastisk :) Hvordan er deres barn, leker de fint på egen hånd eller må de underholdes? Det skal sies at jeg har latt dem leke med togbanen til storebror nå, og det får de egentlig ikke lov til. Spent på om jeg klarer å sette den tilbake slik den var, så det ikke blir ramaskrik i ettermiddag :smiley-ashamed008

Så deilig.

Her leker snuppa fint alene på gulvet. Hun har lært seg å åle seg framover, og nå har hun funnet ut at det er mye morsommere å utforske ting i stua. Så det blir litt løping etter henne for å legge henne på leketeppet.

Så herlig da. Her kan snuppa leke alene og gjør det mye, men jeg må ha et øye til henne hele tiden, så må iallefall være i samme rom. Hun har ikke helt kontroll på det å ikke falle å slå seg ;) hehe

Så herlig da :-)
Her leker hun bra på gulvet (krabber rundt og reiser seg opp etter ting) men vi må passe på hele tiden da

Så deilig da :)
Min varierer :) Noen dager kan han leke seg kjempe fint på gulvet,menst andre dager er alt gale og han ser helst at jeg ligger der med han :)

Er deilig når de leker selv :)Her elsker han å leke alene og utforske stua på egenhånd :) Han liker å åle bort til verandadøra og titte ut og kjefte litt på det han ser ;)

Christina bruker faktisk store deler av dagen på gulvet alene :) Enkelte ganger blir det galt hvis jeg ikke sitter der med henne, men som oftest så virker det som om hun trives like godt alene. Hun finner jo ut av det meste selv ;)

Men jeg skjønner jo godt at dette er en litt større utfordring for deg som har to søte små ;)

Hvordan går det egentlig med dere? Er lenge siden jeg har sett noe særlig til deg her inne! Ser jo at du til stadighet titter innom da, men skjønner jo hvis du har minimalt med tid til å sitte her å skravle ;)

Kjekt at de kan underholde seg selv litt ja! Mine har ikke vært noe flinke på det tidligere. De åler seg rundt nå, så sikkert derfor de er mer tålmodige også. Tv2 reiser seg opp overalt, så han må jeg holde ett øye med. Han eier jo ikke innsikt i egne begrensninger og tror vist han kan gå eller fly! Reiser seg opp og kaster seg etter noe annet han ser! Søsteren har heldigvis ett roligere tempo :)

*klippe*
Hvordan går det egentlig med dere? Er lenge siden jeg har sett noe særlig til deg her inne! Ser jo at du til stadighet titter innom da, men skjønner jo hvis du har minimalt med tid til å sitte her å skravle ;)
Ja, er innom og ser litt daglig. Men sjelden jeg får sitte så lenge i ro at jeg får lest ordentlig eller skrevet på annet enn småtråder. Håper etterhvert at ungene får noen ordentlige dupper, slik at jeg får litt tid for meg selv (og dere

Blæh, tv2 mente jeg var ferdig med å skrive .... Men altså, det går bra med oss. Travle dager, og det har vært mye sykdom. Men nå tror jeg våren kommer med friske unger og gode rutiner ;) Akkurat i tide til pappa'n skal ta over permisjonen sikkert! ;)

Blæh, tv2 mente jeg var ferdig med å skrive .... Men altså, det går bra med oss. Travle dager, og det har vært mye sykdom. Men nå tror jeg våren kommer med friske unger og gode rutiner ;) Akkurat i tide til pappa'n skal ta over permisjonen sikkert! ;)

Hehe, ja er det ikke typisk? ;) Pappaene sitter igjen med alle godene :p Du har nok gjort en kjempe jobb! Det er det nok ingen tvil om :)

Men hvordan er rutinene til de små da? Begynner de å bli rimelig "samkjørte"?

Er veldig koselig å se deg her i alle fall! :) Og blir det mer tid til oss også etterhvert, så er det ingenting som er bedre enn det ;)

Hehe, ja er det ikke typisk? ;) Pappaene sitter igjen med alle godene :p Du har nok gjort en kjempe jobb! Det er det nok ingen tvil om :)

Men hvordan er rutinene til de små da? Begynner de å bli rimelig "samkjørte"?

Er veldig koselig å se deg her i alle fall! :) Og blir det mer tid til oss også etterhvert, så er det ingenting som er bedre enn det ;)
Takk takk, godt å være litt tilbake :) Håper jeg får litt mer tid og energi til å være her litt oftere igjen.

De små er faktisk rimelig samkjørte nå, og det er så deilig! Skulle gjerne sett at de sov mer på dagtid, men så lenge de iallefall sover samtidig så er jeg fornøyd :)

så deilig med litt tid i sofaen :) det høres det ut som om du fortjener!

Her er han også stort sett veldig glad i å holde på for seg selv. Enten med lekene sine eller andre ting han finner rundt omkring :) som andre sier her må jeg jo følge med på han for han krabber fort nå og reiser seg opp der han kan.

Så herlig!!:D
Sebastian leker fint alene sålenge han ikke ser meg...:P

Hehe, klarte du å fikse togbanen? Min lillemann har ikke vært at den mest tålmodige arten på gulvet, men det har kommet seg VELDIG den siste mnd...Og jeg tror det er fordi han ELSKER å høre på musikk, så så lenge spillelisten hans på spotify går her, så kan han ligge på gulvet i evigheter:) Du kan jo prøve det? :)

Hehe, klarte du å fikse togbanen? Min lillemann har ikke vært at den mest tålmodige arten på gulvet, men det har kommet seg VELDIG den siste mnd...Og jeg tror det er fordi han ELSKER å høre på musikk, så så lenge spillelisten hans på spotify går her, så kan han ligge på gulvet i evigheter:) Du kan jo prøve det? :)
Jeg glemte det faktisk, men vi kom heldigvis såpass sent hjem at vi ikke var innom stua hvor togbanen er :) Men jeg trooor jeg har ordnet den rett nå ikveld :p

Eldste har aldri vært noe flink til og leke alene før ho ble rundt 2, da har det blitt litt og litt bedre:) Junibarnet synes det er helt greit og ligge på gulvet alene. Og de to kan leke lenge "alene" når de er sammen på gulvet:)

Lillingen e ikke så superflink å leke aleina, vil heller krype rundt å røre alt han ikke får lov til ;) Reiser sæ mye ved stuebordet og leker med ting som ligger oppå der da, og endelig e han begynt å skjønne kordan han ska sette sæ ned på gulvet igjen uten å gå rett på snørra ;) Så trenger heldigvis ikke passe så veldig på når han reiser sæ lenger :) Men mesteparten av tida vil han ha nån å leke sammen med :)

Aleinatid for dæ e sjeldent kan æ tenke mæ! Kjenner at æ blir litt flau når æ syns at æ har veldig lite aleinatid.. har jo ingenting å klage på for æ har bare én :smiley-ashamed008

Back
Topp