Morgenstund

Lykke.

Forelsket i forumet
Trøtt trøtt trøtt her jeg allerede har sittet for meg selv en stund mens huset sover søtt. Sover ikke noe godt på morgenkvisten, dette kombinert med en liten gutt som sover utrolig og toalettbesøkene som har meldt sin ankomst i løpet av natten. Hurra ;-p

Har kursdag forran meg i dag, og tror det blir en del kaffe i koppen for å holde gluggene åpne. Økonomirapporter er ikke det mest spennende jeg kan holde på med- men kunnskapen er nødvendig! Så en må hente frem energien og komme i gang.

Ha en nydelig dag novemberjenter, nyt dagen og nyt spiren i magen. Vi bærer på et magisk lite vidunder! :-)

Jeg er også usigelig trøtt. Vil bare ligge å dra meg helr dagen, men så har vi forelesning om nyresykdommer idag som jeg må få med meg -så her er det vel bare å komme i gang. I går begynte murringene, på samme tid som jeg ble kjempe glad så ble jeg jo selvfølgelig bekymret. Man skal liksom aldri bli fornøyd. Verdens ømmeste pupper og en fryktelig kvalmebølge på morgenkvisten:D jeg liker det, det er positive tegn:) Ønsker alle en strålende dag:D

Ja ha en fantastisk fin morgen jenter :) jeg mangler forsatt noen symptomer jeg da..... Litt halsbrann og mens murring.... Men jeg er ikke helt overbevist enda..... Men en uke til ul i dag :) min kjære strøk meg på magen i går og sa at dette går nok bra <3 så jeg har egentlig en fin dag i dag :)>

Her er det stikk motsatt! 

Jeg har alltid vært B menneske som har alltid hatt dagslur.. Ihvertfall de siste 4 årene..

Men nå våkner jeg i 8 tiden og sover ikke før jeg legger meg 

Back
Topp