Morgenstund er tull i grunn...

Lykke.

Forelsket i forumet
Våknet kl 0500 i dag, blæææh! Fikk ikke sove igjen og stod opp. Umenneskelig tidspunkt å så opp på, men å ligge i sengen å vri seg er ikke noe kjekt. Gikk for å dusje, og kvikke meg opp litt. Etter dusjen ble jeg med ett skrekkelig uvel. Følte at jeg skulle svime av/kaste opp. Måtte rett og slett sette med ned på gulvet i frykt for at jeg skulle gå i bakken med ett brak. Nå noen timer siden føler jeg med fremdeles litt rar i hodet, små uggen og kraftløs. Vurderer frem og tilbake om jeg skal våge å gå ned på jobben. Burde egentlig bestemme meg snart...

Har ikke fått i meg annet enn et lite glass sjokomelk, så bør nok prøve å få i meg en matbit. Men mat frister lite om dagen, matlysten er laber. Har ikke lyst på hverken mat eller drikke...

Er det slik det skal være å være gravid?! [:'(][:)]

Uff, håper du slipper å slite sånn fremover! [&:]

Håper formen er litt bedre nå, og at du får i deg litt mat [:)]

Hilsen en foreløpig sniker [:)]

Hehe skjønner deg godt. Min morgen var heller ikke grei. Kjempetrøtt og kvalm..allerede! :) Regner med at du kanskje kom deg på jobb siden vi ikke har hørt noe mer? Håper dagen din er fin og at du har kommet deg! Jeg for min del har skikkelig plager etter kink i nakken for 1 1/2 uke siden. vært hos kiropraktor 3 ganger. Og i går sykemeldte hun meg ut uken. Har liksom nakkesmerter -> hodepine + at graviditeten gjør at jeg er svimmel, kvalm og trøtt. helt utrolig. alt på en gang. Men jeg synes det er litt pinlig å bli sykemeldt nå i uke 4 for å si det sånn, uansett så er det jo godt med fri også. skal gå turer og trene litt tenkte jeg. huff dette ble mye. Håper dere andre her inne har en god morgen :)

Joda, jeg kom meg på jobb. Fant ut at jeg fikk slepe meg ned dit, og heller gå hjem om det ikke skulle gå bra. Vurderte en stund der å gå hjem, men holdt ut hele dagen. Det var ikke den beste dagen på jobb i historien kan man si, men jeg kom meg igjennom den på ett vis. Formen er noe bedre, men hodepinen har kommet snikende. Så det blir sofakveld på meg i dag...også. [:)]

Du er i gravid i uke 4 sier du? Er nok ikke så mange ukene på vei selv, vet ikke helt hvilken uke jeg er i enda. Men formen er ikke helt på topp. Krysser fingene for at den kommer seg etterhvert. :-)

Back
Topp