Morgenskravleri 8.Mars

Momofmany

Forumet er livet
God morgen! I dag er det bare eldste som skal i bhg, de minste skal være med besta og jeg drar på skolen for å lese til eksamen.. (og skravler sikkert her).

Men hva sier dere, en lang skravletråd eller fortsette å lage ny hver dag??

God morgen! Nå har vi nettopp spist en koselig felles frokost, før mannen og barna dro av gårde til barnehage, skole og jobb. I kveld skal guttene overnatte hos farmoren sin, og jeg og mannen skal ut og spise :)

Siden vi er midt i en skravlekonkurranse syns jeg godt vi kan ha en tråd for hver dag, men ellers spiller det ikke så stor rolle for min del :)

God morgen :) her var det tidlig morgen og vi bestemte oss for å klare å være i bhg til frokost :) de tror ikke jeg barna har vært siden jeg ble sykmeldt :p så de var stas å ha med matboks ;) no sitter jeg å spiser frokost alene :) deili :)

God morgen! Jeg har egentlig kommet meg på jobb men kan ikke skrive timer siden jeg sitter å skravler med dere. Jaja, lenge leve fleksitid!:p

Herlige morgener dere har. Jeg får det ekstra herlig nå siden jeg sitter å venter på hudpleie i salongen :):)

God morgen! I dag er det bare eldste som skal i bhg, de minste skal være med besta og jeg drar på skolen for å lese til eksamen.. (og skravler sikkert her).

Men hva sier dere, en lang skravletråd eller fortsette å lage ny hver dag??

Synes at det er bra med en ny tråd for hver dag :) synes at er mer oversiktlig :)

Ler meg ihjel av det eventyret vårt :P Greier ikke hoppe inn blir bare sittende å lese og flire :p hihi gode!

Back
Topp