morgensjokk!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Når jeg våknet og beveget armen fem cm kjente jeg en kald, blaut flekk.. Jeg begynte å leite etter flere i samme slengen men ingen andre var å finne :P
Jeg kan mao konstatere at min melkeproduksjon er godt i gang og på vei ut :P Vet det er veldig normalt å lekke tidlig og lenge før fødsel, men likevel måtte jeg ringe mamma med en gang for å høre om det virkelig var melk som kom ut :p

Jeg har nå i ettertid funnet flere slike flekke ( tørre vel og merke) som tyder på at jeg har holdt på sånn i en uke iallfall :P

Dagens gode tegn :)

Ett godt tegn :) Også ett tegn på at noe skjer i kroppen, å at det nærmer seg sakte men sikkert :D

Jeg har også fått klar væske (ikke melk) men heldigvis er ikke produksjonen så stor enda, erfaringen tilsier nemlig at det det blir mer enn nok og at dobbel ammeinnlegg er nødvendig i lang tid etter at nurket har kommet til verden, som jeg forøvrig gleder meg veeeeldig til! :-)

hehehe.. jeg har også fått noe i puppene, men det lekker heldigvis ikke enda : / du får bruke ammeinnlegg da eller ligge håndkle i sengen ;) 

Hmmm.. Er ikke helt tørt i puppen lenger, men lekker ikke enda... Men det kommer nok:)

Back
Topp