Tjukkaaa
Forumet er livet
Siden Karen og Anìka sover og Alìs har slått seg til ro med tanken om at "dokken" må få lov å sove litt til så har jeg litt tid å drepe[8D]. Vi har spist frokost meg og Alìs og jeg prøver å finne ut om det er kaldt nok til å fyre peisen... rar temperatur her inne[8|].
Alìs storkoser seg med søskenbarnet, som desverre har fått navnet "dokken". Men hun er virkelig snill med hun altså. SNakker til hun i beroligende tone når hun er irritert, propper i hun smokken, stryker over hode og kinn
. Karen er virkelig snill liten jente og klager ikke mye. I går morges var søsteren min inne på badet når jenten hennes våknet av en dupp i vognen så vi Alis fikk hente hun. Alis la da begge hender på knærne (selvom hun ikke klarte å dukke hvis hun ville se oppi vognen så prøvde hun så godt hun kunne) og sa; Hallo dokken!!! med et svært smil.
Søstrene fikk seg en kvalitetskveld på sofaen i gårkveld hvor vi så film og pratet i evigheter om morsrollen, farsrollen, forholdet oppi alt dette og den problematikken å ikke stole på en eneste person i verden rundt ungen sin utenom segselv[8|][8D]. Selvom det er en stund siden jeg var der så føles det som om det var i går.
Beklager en kjempe lang morgentråd - men jeg måtte dele det med dere hvor fantastisk det er å ha søsteren min her[:)][:)][:)][:)]
og i dag fikser søster hårfargen! WEEEEE! Er blitt halvveis oransj i håret [&:][&:][&:][&:]
Ha en strålende søndag alle sammen[:D]
Alìs storkoser seg med søskenbarnet, som desverre har fått navnet "dokken". Men hun er virkelig snill med hun altså. SNakker til hun i beroligende tone når hun er irritert, propper i hun smokken, stryker over hode og kinn
. Karen er virkelig snill liten jente og klager ikke mye. I går morges var søsteren min inne på badet når jenten hennes våknet av en dupp i vognen så vi Alis fikk hente hun. Alis la da begge hender på knærne (selvom hun ikke klarte å dukke hvis hun ville se oppi vognen så prøvde hun så godt hun kunne) og sa; Hallo dokken!!! med et svært smil.Søstrene fikk seg en kvalitetskveld på sofaen i gårkveld hvor vi så film og pratet i evigheter om morsrollen, farsrollen, forholdet oppi alt dette og den problematikken å ikke stole på en eneste person i verden rundt ungen sin utenom segselv[8|][8D]. Selvom det er en stund siden jeg var der så føles det som om det var i går.
Beklager en kjempe lang morgentråd - men jeg måtte dele det med dere hvor fantastisk det er å ha søsteren min her[:)][:)][:)][:)]
og i dag fikser søster hårfargen! WEEEEE! Er blitt halvveis oransj i håret [&:][&:][&:][&:]
Ha en strålende søndag alle sammen[:D]