Morgens folkens!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Siden Karen og Anìka sover og Alìs har slått seg til ro med tanken om at "dokken" må få lov å sove litt til så har jeg litt tid å drepe[8D]. Vi har spist frokost meg og Alìs og jeg prøver å finne ut om det er kaldt nok til å fyre peisen... rar temperatur her inne[8|].

Alìs storkoser seg med søskenbarnet, som desverre har fått navnet "dokken". Men hun er virkelig snill med hun altså. SNakker til hun i beroligende tone når hun er irritert, propper i hun smokken, stryker over hode og kinn. Karen er virkelig snill liten jente og klager ikke mye. I går morges var søsteren min inne på badet når jenten hennes våknet av en dupp i vognen så vi Alis fikk hente hun. Alis la da begge hender på knærne (selvom hun ikke klarte å dukke hvis hun ville se oppi vognen så prøvde hun så godt hun kunne) og sa; Hallo dokken!!! med et svært smil.

Søstrene fikk seg en kvalitetskveld på sofaen i gårkveld hvor vi så film og pratet i evigheter om morsrollen, farsrollen, forholdet oppi alt dette og den problematikken å ikke stole på en eneste person i verden rundt ungen sin utenom segselv[8|][8D]. Selvom det er en stund siden jeg var der så føles det som om det var i går.

Beklager en kjempe lang morgentråd - men jeg måtte dele det med dere hvor fantastisk det er å ha søsteren min her[:)][:)][:)][:)]

og i dag fikser søster hårfargen! WEEEEE! Er blitt halvveis oransj i håret [&:][&:][&:][&:]

Ha en strålende søndag alle sammen[:D]

lange innlegg gjør meg ingen ting.. Veldig koselig å lese..[:)] koslig å høre at dere koser dere masse[:D]
Her er det kaldt.. Er 9 grader men suuuurt ute ig huskalft, jeg har fyrt i ovnen[;)]

Jeg liker lange tråder =) Du er heldig som har en søster, og som du nå kan dele morsrollen med i tillegg =) Har alltid ønska meg en slik søster, eller i hvertfall en venninne jeg kan ha det likt med =) Så jeg gleder meg til noen av venninnene mine får barn.

I går hadde jeg verdens ligge på sofaen dag! Var ute en gang i hele går, og da gikk jeg bare fram og tilbake til butikken.

Har litt lapperøre igjen fra i går, så jeg gleder meg til lapper til frokost. Håper dere får en fantastisk fin dag

God morgen[:)]

Nora og jeg har vært effektive i dag: Har alt gått tur på butikken, vasket badet, vasket kjøkkenet,rydda masse, bretta klær, hengt opp klær og vaska klær[:D] Pappaen ligger og snorker inne i senga[8D]

hun fikk 4 kr til å putte på sparebøssa siden hun har vært så flink, det var stas det[:D]
Nå ruller kaptein sabeltann på tv-sjermen og vi tar en pust i bakken.

Om et par timer kommer bestemor og bestefar og henter nora og skal ha henne til i morgen, evigheter siden vi hadde barnefri så lurer på hva vi skal finne på[8D][8|][:D]

Ha en strålende søndag alle sammen[:)]

God morgen!![;)] Nettopp spist frokost og nå tar jeg livet med ro på sofaen![:)]

Så koselig lesning fra deg Tjukkaaa!! Hvor lenge skal de være på besøk?
Er så koselig med en søster som man kan dele mye med!!! Du er heldig!![:)]

Anna-snuppa kommer vel hjem etterhvert i dag. Savner henne veldig nå, men det har vært deilig med "fri" i disse dager. Hatt mye vondter i helgen og håper hele tiden på fødsel, men neida...[:o][8D]
Kvalitetstid skal vi nok få tatt igjen etterhvert!![;)]

Vurderer å bake noe enkelt til arbeidskarene som legger kledning på huset, det har de fortjent. Sjokoladekake kanskje...
Vi får se!

Ha en strålende søndag!!

hei hei!

Søstre er herlige! Jeg føler meg heldig som har en søster som bare er 2,5 år yngre, og jammen fikk hun ikke en baby 3 uker etter lillebror. Superkoseli!! Godt å ha en å dele ALT med :)

Jeg og lillebror sov lenge idag, og når vi sto opp ha jeg og tøtta bakt brød og dragemuffins. Så sovna lillebror, og da dristet jeg meg til å legge tøtta også. liiitt tidlig, men det er jammen stille nå... Så da sover de samtidig litt.

ETterpå skal vi til naboen å leke.

Regnvær ute idag!

Å, så koselig morgentråd du har laget Tjukkis! [:)]
Herlig hverdagsfortelling om søsteren din, niesen din og Alís [:D]

Kose dere masse videre med besøket [:D]

nåh... for en koselig morgentråd!

åja, søstre er helrlige å ha. Jeg har en storesøster (3år) som har fått barn i år. og 2 som er mindre enn meg, men elsker å chatte med alle sammen!

jeg sov til 13 i dag[:-] d er rekord siden trygve kom til... jeg har vært våken da, men sto ikke opp. Kom hjem 4 i natt, etter en chattekveld m veninne jeg bodde med 1 året hjemmefra! digg...

idag er d regnedag...så skal vurdere å gå en tur, ellers. se rbk-vålrenga. også ei matematikk innlevering[:D]

Høres ut som dere har det veldig koselig, Tjukka [:)] Fortsett å kose dere. Håper bilsetet funker greit [:)]

Det er herlig å ha søstre, jeg er så heldig at jeg har to [:)] De er der alltid, og man kan dele alt med dem. Min storesøster har tre barn, og vet alt om det å være mor. Godt å kunne dele litt erfaringer

Heldig du er som har ei søster!!![:D] Jeg har fem brødre jeg, ville alltid ha ei storesøster!!! [8D]

Back
Topp