Morgenmurringer

Angie

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Er det noen som opplever en slags uro i underlivet etter oppvåkning og så i et par timer etterpå? Jeg er 4+6 og det er noe nytt siden i går. Jeg var ganske avslappet mtp SA men er det ikke lenger:bored:
senere på dagen kjenner jeg det mer som noe tungt det inne som kanskje utvider seg.
Og i dag er jeg utrolig trøtt så det er «positivt»
Men ellers ingen symptomer:(
 
Føler det er litt tilfeldig når på dagen jeg kjenner noe i magen, men noen ganger om morgenen ja. Har stadig tenkt at nå er det for mye kramper til at det går bra, men vet fra da jeg var gravid med første at det kan være ganske mye vondt og fortsatt gå helt fint!

Syns alle symptomer kommer og går her, i dag er f.eks så langt en vesentlig bedre dag enn mandag og i går. Da var jeg i fyllesykekoma og klarte ikke jobbe. Relatert til mengde søvn og mat sikkert også. I dagtidlig holdt jeg på å spy umiddelbart av lukten av Skyr som ungen spiste på :hilarious: syns generelt jeg er i bedre form om kvelden enn morgen/formiddag.
 
Heh takk
Jeg begynner igjen å skjenke om det lekker noe
 
Jeg har en slags uro i hele kroppen, spesielt om natta/morningen. Klarer ikke finne helt roen og våkner 3-4 ganger i timen. Murringene i magen kommer og går litt, men et bedre enn for noen dager siden. Da hadde jeg vondt! Nå er det mer ubehag.

Hver gang jeg er på do, må jeg sjekke papiret liksom, klarer ikke helt slappe av.
Men er ikke så mye å få gjort med det uansett så prøver og slappe av å kose meg med å se på babyutstyr på nett:)
 
Jeg tenker at kanskje jeg er stresset før jobb, myr ansvar og dårlig klima der
Og derfor er det mer uttalt tidlig om morgenen
Vanskelig tid dette:grumpy:
 
Back
Topp