Morgenkvalme

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Wrææl, nå kom oppkastet for fullt. Nøyaktig på 6 + 0. Andre som også opplever kvalme? Har hørt det er et godt tegn, men er jo helt forferdelig :p

Ikke merket noe kvalme enda på 5+3. Føler på en merkelig måte at den ligger å ulmer og venter på å komme.
Får se om jeg også opplever noe av det samme når jeg kommer til uke 6 :P

Jeg har vært kvalm i tre ukers tid nå, og kastet opp i snitt annenhver dag.. Men tenker bare positivt på det :)

Kom til meg også, nøyaktig 6+0. Er en uke siden og igår måtte jeg få legen til å skrive ut kvalmenedsettende. Ble helt slått ut av kvalmen. Fy a meg! :eek:

Uff :confused: har heldigvis ikke opplevd noe særlig kvalme til nå, kanskje et par ganger på morraen bare.

Jeg er 6+0 i dag og jeg har ikke kjent noe bortsett fra å være litt kvalm om jeg er sulten.
Verste jeg vet i verden er oppkast :nailbiting:

Uke 5+4 og begynt å kjenne det sånn smått :/ Håper ikke det bygger på seg og blir like ille som sist.

Wrææl, nå kom oppkastet for fullt. Nøyaktig på 6 + 0. Andre som også opplever kvalme? Har hørt det er et godt tegn, men er jo helt forferdelig :p

Og eg som trudde eg skulle sleppa onna denne gangen! 7 veke i dag og frokosten kom rett i retur... frister ikkje så veldig med trening om ein time og 4 timer i bil seinare :P

Kom til meg også, nøyaktig 6+0. Er en uke siden og igår måtte jeg få legen til å skrive ut kvalmenedsettende. Ble helt slått ut av kvalmen. Fy a meg! :eek:

Jeg har hatt det i nøyaktig fem timer og allerede er det uutholdelig :( blir spennende å se om kvalmenedsettende fungerer...

Back
Topp