Morgenkvalme

Mom2be

Betatt av forumet
Velkommen morgenkvalme, her skal du motstand finne... Heldigvis bare småuggen. Håper det forblir med det. Startet tidligere enn sist. Er 4+1 nå og sist kom ikke kvalmen før i uke 6.

Har heldigvis ikke kjent noe til det enda *bank i bordet* Håper jeg skal slippe denne gangen. Men det skal vel godt gjøres. Har hatt det skikkelig begge gangene før!

Ikke sant:/ men de sier jo at ingen graviditeter er helt like, så er lov å håpe:)

Satser på at det ikle kommer før etter jul ihvertfall :) Men uansett om man får det eller ikke så er det verdt det da:)

Er noe kvalm, men vil ikke karakterisere det som typisk morgen kvalme. Var nesten ikke kvalm idet hele tatt sist gang. Vi får se om det bedrer seg. Men jeg "trøster" meg med at det kanskej er større sjans for jente jeg da..(er jo lov å håpe;)

Jeg har kjent meg ørlite kvalm de siste to dagene (og nå i morrest) men det er så lite at det nesten ikke er merkbart og går over på et blunk.,

Min kvalme har komt snikande siste dagane. No brekker eg meg heile tida.. Skal i selskap i dag og anar ikkje korleis eg skal komme meg igjennom det. Har tatt ein "kvit ein" om at eg har influensa, men skal trygge parasetter (og må derfor tiiiidlig heim).

Her e d mer som heile dagen kvalme..:p men ikke så alt for ille enda da. Håpe i grunn den ikke blir værre heller, da har en fem mnd gammel sønn heime her me me ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp