Morgenkvalme

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Ja, skjønner virkelig hvorfor det heter det nå.. Hvis jeg venter for lenge med frokost før jeg står opp så kommer kvalmen og jeg begynner å hyperventilere og brekke meg..Viktig med frokost!

Andre som har det sånn?

merker kvalmen kommer hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten, men det gjelder til alle måltider i grunn.. men sjelden jeg brekker meg og kaster opp da, som oftest så forblir jeg bare veldig kvalm..

Jeg er ikke kvalm lenger, men dersom det går for lang tid mellom måltidene så spyr jeg. Setter vekkerklokka til å ringe i 5tiden, står opp og spiser litt og rusler tilbake i senga, det er eneste måten jeg kan "redde" dagen på. Går rundt med kjeks og eplebiter i veska og småspiser stadig.

Blir også kvalm om jeg ikke spiser tidsnok etter jeg står opp. Jeg som vanligvis spiser noen lunde etter "periodisk faste" og gjerne kan gå 4-6 timer fra jeg står opp til frokosten blir inntatt. Men det er bare å glemme nå! :) Ikke så mye som skal til for min del da, et lite kjeks eller noen mandler redder starten på dagen! :)

Back
Topp