Morgenkvalme

Oljeænke85

Flørter med forumet
Har prøvd å spis frokost tre ganga no, men det kjæm bare oppatt! På fjerde forsøk sku æ spis nuddelsuppe, men klart selvfølgelig å få hele skiten i fanget... Håpløst!! :-p

Trøste mæ me at æ e 9+2 i dag, og at det itj e læng te uke 12! Håpe kvalmen gir sæ litt før da :-)

Koss går det me kvalmen dokkers? Spyr dokk my?lite?ofte?aldri?

har ikke vært kvalm en eneste gang. litt uggen en skjelden gang på kvelden..

har ikke vært kvalm en eneste gang. litt uggen en skjelden gang på kvelden..

Sjalu! Hehe :-)
Skjønn itj koffer bare nånn ska bli kvalm, og andre ikke. Mamma kunna fortæll mæ at ho va vældig kvalm, sånt e væll kanskje arvelig? Va mor di kvalm da?

Sjalu! Hehe :)
Skjønn itj koffer bare nånn ska bli kvalm, og andre ikke. Mamma kunna fortæll mæ at ho va vældig kvalm, sånt e væll kanskje arvelig? Va mor di kvalm da?

jeg og mamma har ikke hatt like verken svangerskap eller fødsler.. så ingenting arvelig her :P

Je har ikke vært kvalm, verken første gang ell no (håper det holder seg slik og):p mamma var kvalm når ho var gravid:)

Kvalmen min kommer og går, ingenting på morgenen.. Men den kan komme utover ettermiddagen og kvelden. Ikke hver dag jeg er kvalm heller.

Uvant for meg å være så mye kvalm som jeg er nå, var ikke det med gutta...
Nå er kvalmen der hele tiden, dag som natt:p

Trodde jeg skulle slippe kvalmen denne gangen, men nei da! Begynte sånn smått med kvalme på kvelden, nå blir jeg kvalm i et sekund og spyr i det neste...hurraaa :P Heldigvis har jeg en "pause" midt på dagen hvor jeg ikke er særlig kvalm og får sove på natta :)

Er kvalm nå og da, men kan bli skikkelig kvalm i perioder løpet av dagen. tenker at nå spyr jeg, men det går seg til heldigvis :-) sist ga det seg i uke 14 på meg :-)

Er veldig kvalm. Hele tiden. Fryktelig slitsomt. Har gått ned 5 kilo nå på 2 uker. Begynner å bli litt bekymret :/ Men er vel kanskje vanlig?

Jeg er sånn usansynlig kvalm, men spyr ikke. Vurderer ofte å bare stikke fingeren i halsen, bli ferdig med det.... Men så er jeg vell bare like kvalm etterpå uansett?! :cwm

Æ har funne ut at nuddelsuppe fungere fint som mat, når main e kvalm :P
Lite næring kanskje, men babyn får dæm næringsstoffan hain/ho træng læll sa lægen min :)

God bedring te dokk ail, plutselig e det over! :)

Kjøpte ingefærøl i dag! Det har hjulpet best her!

Jeg er kvalm hele dagen, hver dag. Brekker meg endel, og har gått ned 3 kg. Fikk heldigvis kvalmepiller av legen som gjør at jeg får i meg middag :) Håper virkelig kvalmen gir seg i uke 12. Jeg er 9+1 i dag.

Jeg er kvalm hele dagen, hver dag. Brekker meg endel, og har gått ned 3 kg. Fikk heldigvis kvalmepiller av legen som gjør at jeg får i meg middag :) Håper virkelig kvalmen gir seg i uke 12. Jeg er 9+1 i dag.

Prøv å spis lite, men ofte :-) Æ va kvalm hele dagen æ og, men har bynt å bli litt bedre om kveldan dæm siste dagan no heldigvis.

Hmmm.. Ingerfærøl ska æ prøv :-)

Prøv å spis lite, men ofte :) Æ va kvalm hele dagen æ og, men har bynt å bli litt bedre om kveldan dæm siste dagan no heldigvis.

Hmmm.. Ingerfærøl ska æ prøv :)

Jeg spiser lite og ofte, men det hjelper heller ikke. Pillene er nok det eneste som hjelper meg om dagen når det er skikkelig ille. Det lettet litt i midten av uke 8, men fra slutten av uke 8 og til nå har det bare gått på igjen. Hvor langt er du på vei?

Jeg spiser lite og ofte, men det hjelper heller ikke. Pillene er nok det eneste som hjelper meg om dagen når det er skikkelig ille. Det lettet litt i midten av uke 8, men fra slutten av uke 8 og til nå har det bare gått på igjen. Hvor langt er du på vei?

Koss pilla tar du? Æ fikk postafen, men fikk kun ta det når det va nødvendig. Æ e uke 9+3 :)

Back
Topp