Morgenkvalme

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Syns dette bare blir et større og større problem for hver dag nå :/ Er så lei av å være "syk" hele tiden, er konstant kvalm hele tiden, og ingenting hjelper :( Har kjøpt et slikt armbånd på apoteke som er for morgenkvalme og reisesyke, men syns ikke det hjelper noe særlig :( Er så fortvilet.. Klarer ikke å spise noe mat heller, noe som jeg også er bekymret for.. Har liksom lyst å den lille næring, men når jeg ikke klarer å spise og det som går ned, kommer opp igjen like fort.. så holder jeg ikke så veldig på næring vil jeg tru.. Har dere forslag til hva jeg skal gjøre ? 

Har ikke kastet opp ennå, men har vært på nippet flere ganger...

Men jeg må spise ofte og lite...Hvis jeg ikke gjør det så går jeg å er kvalm hele dagen og ikke så lurt å være i nærheten av meg...

Prøv å spis en liten bit av ritz kjeks eller noe...Drikke så du bare fukter leppene dine...

Men du kan også dra til legen og få kvalmestillende også, har jeg hørt...

Håper det snart gir seg...

Den lille tar i seg den næringen den trenger, det er du som lider først i hvertfall. Håper formen kommer seg[:)]

Huff.. Det er ikke noe moro. Jeg kaster kun opp dersom jeg ikke har nok mat i magen. Må passe på å spise litt ca. annenhver time. Det blir mer og mer intenst her også, men greier heldigvis å holde det i sjakk med alle disse små måltidene. Har salt kjeks på nattbordet som jeg tar før jeg står opp, men natt til i går måtte jeg faktisk ta et par midt på natta også! Våknet av at jeg følte at jeg måtte kaste opp. To tørre kjeks gjorde susen i noen timer. I går kveld stod vi faktisk opp etter vi hadde lagt oss (men før vi hadde sovnet) fordi jeg måtte ha mat igjen. Til å bli sprø av [&:]
Så litt mat, ofte, er det eneste tipset jeg kan gi.

Når det er sagt, så kjenner jeg ei som kastet opp hver dag hele svangerskapet (*2 barn) og hun fikk helt perfekte små barn. De greier å klore til seg den næringen de trenger. Det er du som må slite med det.

Back
Topp