Morgenkvalme? Pøh!

Drømmejeger

Flørter med forumet
Her er det kveldskvalme som gjelder. Ble så kvalm da jeg hadde lagt meg isted at jeg måtte stå opp for å spise.. Lurer på hvordan vekta blir etterhvert, jeg.. ;) Åssen er det med dere? Morgenkvalm? Midt på dagen? Kvelden? Eller hele tiden? :)

Her er det kveldskvalme som gjelder. Ble så kvalm da jeg hadde lagt meg isted at jeg måtte stå opp for å spise.. Lurer på hvordan vekta blir etterhvert, jeg.. ;) Åssen er det med dere? Morgenkvalm? Midt på dagen? Kvelden? Eller hele tiden? :)
Kjedelig denne kvalmen :-( her er den hele tiden :p

Jeg har vært kvalm stort sett fra morgen til kveld, men nå er det mye bedre på dagtid og verre om kvelden :/ I natt våkna jeg av at jeg var grisekvalm.. :/

Sånn var jeg med guttungen også. Men spydde ikke da.. Nå derimot er jeg kvalm 24/7, og spyr...

Har ikke sovet siden halv fem for er så kvalm :-(
Måtte krype på badet og spy for en time siden, for første gang!
Spydde aldri i forrige svangerskap. .

Jeg hadde 3 etapper hvor jeg var kvalm.. Først på morgen,så mellom 14 og 16 og så på kvelden igjen.. Men nå er jeg fin :)

Har bare på morgenen fram til jeg finner noe jeg takler å spise.noen ganger får jeg uttpå dagen, men værst på morgenen

Jeg måtte også melde pass i dag. Vært små kvalm innimellom, men i dag måtte jeg kaste opp. Jeg håper det går fort over, men begge guttene kastet jeg opp mye.
Usj, vil ikke gjøre det igjen!

jeg er kvalm og uggen frem til 5-6 på ettermiddagen....da er formen og matlysten stigende!

Jeg blir kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig, men det er verst om morgenen og utover formiddagen :)

Hele dagen nå :-( men leste et sted at rundt uke 9 ofte er den "kvalmeste" tida, så krysser fingre for at det gir seg snart...

her er det kvelden egentlig. kan få kvalmebølger iløpet av dagen men de går over. den på kvelden er der helt til jeg sovner....

Jeg kan godt få kvalme hele dagen, men det er absolutt verst om kveldene...

Back
Topp