Morgenkvalme my ass!

Molli

Glad i forumet
Når lørdagspizzan kommer i retur og eneste du kan tenke deg å spise etterpå er Toro hurtigris,loff med Brelett og Lollipop.. Jeg spiser aldri hverken hurtigris eller brelett! 12 uker i morgen, håper det snur snart!

Når lørdagspizzan kommer i retur og eneste du kan tenke deg å spise etterpå er Toro hurtigris,loff med Brelett og Lollipop.. Jeg spiser aldri hverken hurtigris eller brelett! 12 uker i morgen, håper det snur snart!
Hurtigris, loff med brelett og Lollipop hørtes ut som en bra lørdagsmiddag ;-)
Forstår ikke hvorfor det kalles morgenkvalme når man er like kvalm døgnet rundt.

24/7-kvalme er et kjent fenomen her også!;-(

Jeg aner heller ikke hva morgenivalme er. Kvalmen har somregel kommet rundt kl 12 på formiddagen hos meg og vært der resten av dagen. Men nå de siste dagene har jeg ikke vært kvalm i det heletatt. Kanskje den har gått over allerede :-) 11+2 i dag :-)

Jeg aner heller ikke hva morgenivalme er. Kvalmen har somregel kommet rundt kl 12 på formiddagen hos meg og vært der resten av dagen. Men nå de siste dagene har jeg ikke vært kvalm i det heletatt. Kanskje den har gått over allerede :-) 11+2 i dag :-)

Håper det! Det ga seg når jeg passerte 11 uker :D

Her er kvelden definitivt verst. Nå har jeg riktignok mest halsbrann. Lite som hjelper på kveldstid, men på dagen hjelper det gjerne med et glass melk før jeg spiser.

Kvalme hele dagen her har det virket som. Har heldigvis gitt seg nå, når jeg rundet 12 uker! Har vært noen harde måneder;-)

har kvalme og er uvel nå og da på dagene... og hjelper hvis jeg spiser, men har ikke lyst på noe..

Har funnet ut at hvis jeg spiser usunn mat blir jeg kjempekvalm, særlig utover kvelden. Hindrer meg i usunn mat hvertfall da :-)

Back
Topp