Morgenkvalme du lissom...

Solstrålende

Blir kjent med forumet
Lurer veldig på hvorfor det kalles morgenkvalme. Jeg skjønner jo at mange er kvalme om morgningen, men hos meg så kommer det gjerne på ettermiddagen og varer utover kvelden. Føler at jeg spiser hele tiden for å holde det borte. Så føler meg fin og oppblåst og tror at alle kan se på lang avstand at jeg er gravid.

Blir jo ikke noe bedre av at jeg går inn i zombie-tilstand sånn rundt 14. Og det skjer hver dag. Da er jeg så trøtt at jeg kunne sovnet stående. HAHA. Lurer på hvor lenge det går på jobb før noen avslører meg......

Har det helt likt hvis det er en trøst! Kvalmen kommer sigende i 14-15 tiden...

Her er det hele døgnet det gjelder og det hjelper hverken å spise eller ikke spise er kvalm og kaster opp uansett. Uff det er slitsom til tider.

Ja rart det der.
Her er kvalmen dagen lang, det er noe drit. Hjelper ikke å spise, for det er ingenting som frister. 
Helt forferdelig å være så trøtt og kvalm konstant. Men vi er jo ganske heldig som har en liten spire i magen, så vi får tenke fremover på alt det fine som venter oss

Jeg er evig takknemling for spiren i magen og kvalmen er vel egentlig et bra tegn

Kan signere alt di skrev HI, sånn er det her også :-/

Sist svangerskap spydde jeg sånn ca fra sju om morgenen til barnetv tid omtrent i fire mnd... Men nå har jeg bare vært uggen et par dager... Så jeg krysser fingra for at jeg slipper unna. Håper kvalmen slipper snart for deg ;-)

Som om jeg skulle sagt det selv! Sukk... Blir ikke så enkelt å komme seg gjennom felles middager, fremover.emoticon  MEN: sånn ift graviditeten, er det vel et godt tegn!?

Krøllo skrev:
Ja rart det der.
Her er kvalmen dagen lang, det er noe drit. Hjelper ikke å spise, for det er ingenting som frister. 
Helt forferdelig å være så trøtt og kvalm konstant. Men vi er jo ganske heldig som har en liten spire i magen, så vi får tenke fremover på alt det fine som venter oss

Signerer denne jeg.

Back
Topp