Morgenkvalm ja...

Gæmmis

Elsker forumet
Nå er det ingen tvil, dette er morgenkvalme[:-]

Hadde ikke antydning av det sist! Eneste jeg klarer å få ned om morgenen, er grønne epler, og det er bare såvidt de holder seg på plass!

Bra at det ikkje bare er meg som ligger som eit slakt på sofaen då, under eit teppe og slåss for å holde litt mat nede i magen..... (og eg som må pakke for eg skal reise i morgen) [:-][:-][:-][:-]

ORIGINAL: Chumalunga

Jupp, nå er det slutt på morgenkaffen som jeg vanligvis koser meg sånn med. Og i dag kastet jeg opp for første gang, det gjorde jeg ikke selv da jeg var på det kvalmeste sist gang. For håpe det var et engangstilfelle...

Jeg takler heller ikke kaffe lenger nei[:-] Mens de andre satt og hygget med ettermiddagskaffe og kake i dag, satt jeg med en skål rugfras[8D]

i know..det er helt grusomt[:'(][:(] jeg må sitte helt rolig og vente til maten synker ned igjen noen ganger..

Jeg er også kvalm [:'(]
Får ikke ned mat før i 12-13 tiden de fleste dagene... da kan jeg spise litt... Men håper det går over snart [8D]

kvalme ja..tror jeg har fått en sånn 24 timer i døgnet kvalme[8D] men om ca 7 mnd er det nå ihvertfall over, og vi sitter igjen med noe helt fantastisk[:D]

Back
Topp