Morgenkåpe

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Hei, noen som har tips til stor og god morgenkåpe? Vil helst ha en lang. Morgenkåpen jeg har går ikke lenger sammen over magen :hilarious:
Savnet å ha morgenkåpe i fødebagen sist fødsel, så denne gangen vil jeg være forberedt.
Aller helst en fysisk butikk da jeg tenkte å pakke den inn og legge under treet som gave fra samboer og datter:angelic:

Jeg kjøpte en på cubus i sommer som er stor og god :hilarious: Den kommer til å holde hele veien.

Hei, noen som har tips til stor og god morgenkåpe? Vil helst ha en lang. Morgenkåpen jeg har går ikke lenger sammen over magen :hilarious:
Savnet å ha morgenkåpe i fødebagen sist fødsel, så denne gangen vil jeg være forberedt.
Aller helst en fysisk butikk da jeg tenkte å pakke den inn og legge under treet som gave fra samboer og datter:angelic:
Hei, litt sent men anbefaler da morgenkåpe fra carless, de har 2 butikker i Oslo. Magen min vokste ut av den jeg normalt bruker. Investerte for par uker siden, så fornøyd. Er i uke 30 nå. Masse plass igjen uten at det ser ut som en har på en for stor tung kåpe. Anbefales

Hei, litt sent men anbefaler da morgenkåpe fra carless, de har 2 butikker i Oslo. Magen min vokste ut av den jeg normalt bruker. Investerte for par uker siden, så fornøyd. Er i uke 30 nå. Masse plass igjen uten at det ser ut som en har på en for stor tung kåpe. Anbefales
Bor 16 mil unna, så ble litt vanskelig å få til nå :smiley-ashamed004 fikk tak i en med glidelås på KappAhl. Tror den kan bli bra også, selv om den ikke var så lang som jeg egentlig kunne ønsket. Hadde backup plan med å printe ut bilde og legge i konvolutt, men da fikk jeg altså tak i en :gen014

Litt sent for julegave. Men syns de i frotté fra Cubus ser fine ut :)
Ja, den så ikke så verst ut, men synes egentlig ikke at den ble lang nok. Prøvde den i butikk, og den rakk bare akkurat til knærne :wacky:

Back
Topp