Morgenkåpe

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
jeg trenger en morgenkåpe men finner ingen fine. Noen som vet hvor de har noen fine?

Jeg fikk en av mamma til jul fra Lindex som er i supermyk og god fleece. Helt passe fin også, men vet ikke helt hva du legger i fin morgenkåpe da ;)

Jeg fikk en av mamma til jul fra Lindex som er i supermyk og god fleece. Helt passe fin også, men vet ikke helt hva du legger i fin morgenkåpe da ;)

En som ikke er for stor og klumpete, kunne forklart bedre en som går ca ned til knærne og er myk og god

jeg trenger en morgenkåpe men finner ingen fine. Noen som vet hvor de har noen fine?

Jeg fant akkurat det jeg lette etter på princess - en morgenkåpe i bambus og bomull, kjempedeilig og myk (synes mange ganger de i bare bomull føles litt stive ut, og ville ikke ha akryl da jeg ikke liker følelsen av det), og økotex sertifisert til og med! Kjøpte den i en butikk, men tror det er den her: https://www.princessbutikken.no/baderom/badekaaper/luiz-badekaape-str-m-beige
Synes ikke den ligner så veldig på bildet, da, men kanskje fordi den er kledd på en "mannekropp" der? :-p Mer grå enn beige er den også.

Back
Topp