Morgenkåpe

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Noen som har tips om hvor jeg får tak i en OK morgenkåpe? Jeg ønsker meg en som er litt lang (nedenfor knærne) og ikke for tykk. Fant noen på Sparkjøp sin nettbutikk, men de var utsolgt.

Jeg kjøpte engang en fra ellos som jeg elsker, kan se om de fortsatt har den.

ebay har mange fine, fra sexy til dasse rundt :D

Noen som har tips om hvor jeg får tak i en OK morgenkåpe? Jeg ønsker meg en som er litt lang (nedenfor knærne) og ikke for tykk. Fant noen på Sparkjøp sin nettbutikk, men de var utsolgt.

Jeg er veldig fornøyd med min fra Norwex:
http://www.norwex.no/product.aspx?pid=247&gid=54

Den er i microfiber, veldig lett, men samtidig lun. Veldig myk og god. Er generelt fan av vaskeproduktene til Norwex, men oppdaget litt tilfeldig at denne morgenkåpa også er veldig digg (fikk den i gave). :)

Jeg kjøpte fra ellos, spent på å få den. Men jeg ville ha en middels kort, for har en fotsid en som er så svææær og varm!

-Fra appen-

Du kan jo se om du finner noen fine på zarahome.com? Har sett noen fine der før.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en i svart silke fra hm, sånn kimonogreie med noen svaler på. Syns den er deilig å slenge over en tights og singlett, for å dekke bleiestumpen litt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har Oriflame sin morgenkåpe. Den er litt tykk da, i sånn hånddukstoff. Men den er helt herlig!
Vet de har noen fine på nelly.com :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror min er fra enten lindex el kappahl!

Jeg er veldig fornøyd med min fra Norwex:
http://www.norwex.no/product.aspx?pid=247&gid=54

Den er i microfiber, veldig lett, men samtidig lun. Veldig myk og god. Er generelt fan av vaskeproduktene til Norwex, men oppdaget litt tilfeldig at denne morgenkåpa også er veldig digg (fikk den i gave). :)
Den var veldig billig og såg fin ut, men litt vanskelig å si når de ikke har bilde der noen har den på seg :) Er den grei i størrelsen eller er den veldig stor?

Jeg kjøpte fra ellos, spent på å få den. Men jeg ville ha en middels kort, for har en fotsid en som er så svææær og varm!

-Fra appen-
Ja, jeg tenker sånn mellom kne og anklene jeg ;) Får se hva jeg ender opp med.

Back
Topp