Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ta med! er så deilig og enkelt å slenge på seg når man skal opp og gå noen småturer og sånt Og morgenkåpa mi er sååå god Det er en sånn hvit, tykk så den tar nok litt plass.. men vi skal ikke reise langt - så det får gå
Gjør da vel ingenting at den er rosa med hello kitty? Du skal jo ikke gå rundt i offentlighet, men bare på avdelingen
hehe jeg begynte på fødebagen denne uka og jeg er 38 uker i helga heheOkei, høres bra ut jenter Nå er kittykåpa lagt til vask, og vil bli pakket ned
Begynner først på fødebagen i dag jeg....er jeg den eneste?
Tar det gjerne litt for rolig her i huset
hehe jeg begynte på fødebagen denne uka og jeg er 38 uker i helga hehe
hehe ikke helt trua på at noe skjer før tida som du kanskje skjønner, men måtte komme i gang nå da for det kan gå fort når det setter i gang heheHehe, ok...da slår du meg Godt å vite Er 35 i dag
hehe ikke helt trua på at noe skjer før tida som du kanskje skjønner, men måtte komme i gang nå da for det kan gå fort når det setter i gang hehe
hehe ja hadde ikke stolt helt på det altså heheJa, det er virkelig sant...og litt skummelt å satse på at mannen fikser alt gjerne
hehe ja hadde ikke stolt helt på det altså hehe