Morgenkåpe?

Tror ikke jeg tar med for har bare enn sån stor tykk en og den tar så mye plass :P men klart at du kan ta med Kittykåpa de og traske rundt i ;)

Jeg tar ikke med. Hadde med sist, men fikk låne av sykehuset. Den jeg har er ganske tykk, så den tar så stor plass :p da kan den heller vente på meg ;)

Jeg tar med :) hadde ikke sist gang, og da savnet jeg det. Har en ganske tynn en, så den tar ikke så mye plass ;)

Jeg har blitt anbefalt av jordmoren på sykehuset å ha med morgenkåpe og noen enkle sko typ slippers/tøfler :)

Jeg tar med denne gangen. Hadde ikke sist og savnet det. Greit å ha til å slenge rundt seg når man må opp på natten og ut i gangen for å gå på toalettet.

Jeg skal ta med! er så deilig og enkelt å slenge på seg når man skal opp og gå noen småturer og sånt :-) Og morgenkåpa mi er sååå god :D Det er en sånn hvit, tykk så den tar nok litt plass.. men vi skal ikke reise langt - så det får gå :-)

Gjør da vel ingenting at den er rosa med hello kitty? :-) Du skal jo ikke gå rundt i offentlighet, men bare på avdelingen :-)

Jeg skal ta med! er så deilig og enkelt å slenge på seg når man skal opp og gå noen småturer og sånt :) Og morgenkåpa mi er sååå god :D Det er en sånn hvit, tykk så den tar nok litt plass.. men vi skal ikke reise langt - så det får gå :)

Gjør da vel ingenting at den er rosa med hello kitty? :) Du skal jo ikke gå rundt i offentlighet, men bare på avdelingen :)

Hehe, neida...sant det:D

Hadde jeg hatt plass i bagen hadde jeg tatt med selv. Men den er så gigastor, så det får bare være. Men skulle egentlig gjerne hatt med.. Kanskje jeg må pakke flere bager... Hmm.....

Jeg har ikke, så tar ikke med heller :P Men uansett kler jeg på meg om jeg skal ut i gangene :)

Nei,det tar jeg ikke med.

Okei, høres bra ut jenter;) Nå er kittykåpa lagt til vask, og vil bli pakket ned:D
Begynner først på fødebagen i dag jeg....er jeg den eneste?:P
Tar det gjerne litt for rolig her i huset:P

Okei, høres bra ut jenter;) Nå er kittykåpa lagt til vask, og vil bli pakket ned:D
Begynner først på fødebagen i dag jeg....er jeg den eneste?:p
Tar det gjerne litt for rolig her i huset:p
hehe jeg begynte på fødebagen denne uka og jeg er 38 uker i helga hehe

Begynte såvidt i slutten av uke 36 ;) Er 37+5 nå og har den fortsatt ikke helt klar, men har noe nedi nå da :P

Hehe, ok...da slår du meg;) Godt å vite:D Er 35 i dag;)
hehe ikke helt trua på at noe skjer før tida som du kanskje skjønner, men måtte komme i gang nå da for det kan gå fort når det setter i gang hehe

hehe ikke helt trua på at noe skjer før tida som du kanskje skjønner, men måtte komme i gang nå da for det kan gå fort når det setter i gang hehe

Ja, det er virkelig sant...og litt skummelt å satse på at mannen fikser alt gjerne:P

Back
Topp