Morgenkåpe eller ei i fødebagen?

Sniker ;)
På UNN (og sikkert mange andre steder) har de toalett i gangen. Jeg var veldig glad jeg tok med morgenkåpe sist, lettvint å bare slenge den på når man må på do om natta. Jeg ble der i 5 dager....
Men har en i sateng eller noe sånt, den tar ingen plass :)
 
Jeg tenker folk som bruker morgenkåpe mye hjemme kan sette pris på det på sykehuset. Selv bruker jeg det svært sjeldent hjemme, brukte det heller ikke på sykehuset sist, men som mange andre kommenterer, en cardigan (med litt lengde) er mye mer behagelig og lettere å bruke :)

Ellers hadde de sånne tynne badekåper på Ullevål i hvertfall. Trodde det var vanlig på sykehus?
 
Jeg tenker folk som bruker morgenkåpe mye hjemme kan sette pris på det på sykehuset. Selv bruker jeg det svært sjeldent hjemme, brukte det heller ikke på sykehuset sist, men som mange andre kommenterer, en cardigan (med litt lengde) er mye mer behagelig og lettere å bruke :)

Ellers hadde de sånne tynne badekåper på Ullevål i hvertfall. Trodde det var vanlig på sykehus?

De hadde ikke badekåper på Riksen iallefall.
 
De hadde ikke badekåper på Riksen iallefall.

Ikke på mitt sykehus heller..
Men tenker at, enten må jeg pakke med meg min VELDIG TYKKE morgenkåpe, eller så kan jeg like godt bare bruke en sykehusskjorte på natten ><
 
Back
Topp