Morgengave til bryllup

jealie28

Gift med forumet
Vi skal gifte oss den 31. juli...og jeg har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe i morgengave etter bryllupsnatten...noe som er vanlig? noen idèer til hva jeg kan gi? Og hvor mye penger legger man i dette? [:)][:)]

jeg for min del syns morgengave er helt på trynet! MEN det er kun fordi jeg har bare lest om de dyre morgengavene alle kjendisene får[8D][8D]
Visste ikke engang at man ga morgengaver!!
Når jeg gifter meg vil jeg sikkert gi morgengave jeg og[8D][;)]

vi har blitt enige om at vi ikke skal kjøpe morgengave til hverandre... mest fordi vi alt skal gi hverandre vårt hjerte den dagen vi gifter oss. og helle spare litt penger til bryllups reisa vi drømmer om hehe

Vi har satt opp ønskeliste hos et feriesenter, så alle gjestene våre betaler på turen vi har bestilt, så der trenger vi ikke mange kronene=)

Men vi gidder nok ikke bruke mange kronene på sånt fordet...blir ikke noe liga av kjendis gaver akkurat...

Men hva skal man gi, det aner jeg ikke [8D]

Vi har ikke snakket om det heller, hehe, så han har nok ikke tenkt på det [;)]

veit om ei som ga en gammal amerikaner til typen sin. Det blei riktignok noen kroner[8D]

ORIGINAL: maltesers

veit om ei som ga en gammal amerikaner til typen sin. Det blei riktignok noen kroner[8D]

Hehe, er ikke helt den prisklassen jeg hadde tenkt....måtte ha spart en stund da gitt[;)]

ORIGINAL: jealie28

ORIGINAL: maltesers

Hehe, er ikke helt den prisklassen jeg hadde tenkt....måtte ha spart en stund da gitt[;)]

Hehe, ja tror det! Han blei veldig glad da[8D]

Ga lommeur til mannen min, med gravert dato

Jeg kjøpte en bamse der datoen vi giftet oss var sydd inn på den ene foten og på den andre sto d marie + david. Det var glidelås på føttene og et lite rom innenfor. Inni der stappa eg ei slipsnål m en diamant på. Den slipsnåla bruke han hver gang me ska ut på noe og han e kjempestolte[:D] Va veldig usikker på om d ville falle i smak, for han hadde aldri brukt slikt før..

Han sa at eg ikke burde kjøpe noe, men eg hadde så lysst å gi et eller annet liksom. Vurderte også mansjettknapper av initialene hans, men tenkte at DET får han ihvertfall vel aldri brukt for.

Bamsen kjøpte eg på scandinavianlife.no.

Søstera mi kjøpte 4-hjuling til typen sin - DET va litt veeel dyrt[8D]

Trenge jo absolutt ikke være noe dyre greier, e liksom bare oppmerksomheten og omtanken som e d koselige[:)]

Back
Topp