Morgenfugl!!!

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det mulig?? Det er ikke morgen kl 05, og enda mindre kl 04.45, det er natt!! Er det noen som har boka til SoveKarin eller andre sovedamer, evt egen erfaring med barn som synes 05 er en passende tid å starte dagen på? Hun ligger og tester stemmen, drar i sokkene sine, slår på ting rund seg og hoier, mer eller mindre blid... Hver dag! Puh, mor synes ikke det er passe å starte dagen kl 05!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei! Vesla mi har begynt sånn nå også.. I en uke har hun vært lys våken kl.05 (stort sett akkurat på slaget også). Jeg har den boken,men den har egentlig ikke vært sånn supernyttig når det er slike perioder. De er så små enda (5 mnd) og kan ikke forvente så mye av de enda. Mi har akkurat begynt med grøt. Jeg lar henne ligge i senga med meg. Har det mørkt og prøver å la henne skjønne det er natt enda. Står opp i 6-tiden. Da våkner de andre to. Jeg har begynt å legge meg tidligere da.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei! Vesla mi har begynt sånn nå også.. I en uke har hun vært lys våken kl.05 (stort sett akkurat på slaget også). Jeg har den boken,men den har egentlig ikke vært sånn supernyttig når det er slike perioder. De er så små enda (5 mnd) og kan ikke forvente så mye av de enda. Mi har akkurat begynt med grøt. Jeg lar henne ligge i senga med meg. Har det mørkt og prøver å la henne skjønne det er natt enda. Står opp i 6-tiden. Da våkner de andre to. Jeg har begynt å legge meg tidligere da.. ;)

Ja, det er sånn jeg har løst det også. Det er vel for en periode. Håper den er kort.

Ja, det er sånn jeg har løst det også. Det er vel for en periode. Håper den er kort.

Ja,det er tungt når det står på. Men erfaringsvis så er har disse barna perioder med forskjellig innen søvn, mat, sutring og etterhvert trassige meninger. Det går seg til.. ;) Det jeg trøster meg med er at vi går lysere tider i møte nå,så selv om vi er tidlig oppe,så skinner solen! ;)

Ja,det er tungt når det står på. Men erfaringsvis så er har disse barna perioder med forskjellig innen søvn, mat, sutring og etterhvert trassige meninger. Det går seg til.. ;) Det jeg trøster meg med er at vi går lysere tider i møte nå,så selv om vi er tidlig oppe,så skinner solen! ;)

Jeg er A-menneske og har laget to A-mennesker :P Storebror stod opp rundt 5 i halvannet år tror jeg? Nå kan han sove til 7 :) Lillebror våkner halv seks-seks.

Vi skal stille klokka frem 1 time neste helg, trøst dere med det ;)

Hørtes ikke noe særlig ut:P
Her har vi å gjøre med et skikkelig b-menneske...Sover til ut på formiddagen og vil være oppe sent:P

Min har også begynt tidligere g tidligere om morran nå. Holdt på slik i to-tre uker nå. Mor er skikkkelig sliten, skjønner ikke hvem som har gitt meg et a-menneske som datter?
Prøver å legge meg tidlig, men det hjelper ikke. Jeg er like sliten, hver morgen, uansett om hun våkner fem, seks eller syv.. Men sier til meg selv at om hun sover til kl syv, så skal jeg være fornøyd! Bare litt vanskelig der og da :p

Her og har det plutselig blitt veldig tidlig de siste 14 dagene :P Våkner ratt en tur på natta og.. det har hun ikke gjort siden før hu var 2 mnd :P men par siste dagene har hun sovet til ca halv 7, så får vel være fornøyd da :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her har det vært sånn lenge, men lar henne bare ligge å pludre, hun gråter jo ikke, og så sovner hun igjen etter ca time til kl 8 :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp