Morgenfugl!

Lohne

Forelsket i forumet
Min lille knert er en morgenfugl...i dag var det morgen litt over halv fem...vanligvis sover han til fem, og vi klarer å drøye det til halv seks før vi står opp. Skal vel egentlig ikke klage, for da sover han jo fra 19.00. Men det er litt tidlig da! Nytter ikke med smokk eller pupp for å få han til å sove videre.Men han er trøtt, det ser jeg, og ikke er han supersulten heller..hmm.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for at han skal sove bittelitt lengre...?

Hadde jeg hatt et godt råd for å fikse det, hadde jeg brukt det selv :)

Her er det morgen halv 6 for tida... Vi tenkte det kanskje kunne hjelpe om hun la seg 19, i stedet for halv (har vært helt kake klokka 18)... Men der tok vi visst feil, for da våknet hun en halv time tidligere... Hihi....

Her er vi også våkne kl 5 ofte.. Litt tidlig ja! Hun ligger og skravler til halv 6-6, så da får jeg iallfall litt tid å våkne på før jeg må opp. Det trengs!

Hmm. Har ingen triks. Her sover hun iallefall til rundt kl seks, av og til sju. Men hun legger seg ikke før halv åtte-åtte. Spiser en god porsjon hjemmelaget havregrøt på kvelden (Tirnanogs oppskrift[;)]) og drikker ca 150-200 ml mme før hun sovner. Men nå har hun nettopp begynt med å rulle seg til magen heeeeele tiden, og når hun kommer seg dit får hun panikk fordi hun ikke kommer seg tilbake.. Så det blir oftere litt senere kvelder og tidligere morgener for tiden!

Har heldigvis ikke kobla at han kan snu seg rundt på magen i senga enda! Han spiser mm og grøt av nesten 2 dl vann + sviskemos, og er god,trøtt og sovner raskt. Ville nok helst lagt seg seks,halv sju men da er jeg redd det blir mårran enda tidligere! Jaja, jeg lover herved å ikke klage over at han ikke kan dra seg opp om mårran når han blir tenåring[;)]

ORIGINAL: Lohne

Har heldigvis ikke kobla at han kan snu seg rundt på magen i senga enda! Han spiser mm og grøt av nesten 2 dl vann + sviskemos, og er god,trøtt og sovner raskt. Ville nok helst lagt seg seks,halv sju men da er jeg redd det blir mårran enda tidligere! Jaja, jeg lover herved å ikke klage over at han ikke kan dra seg opp om mårran når han blir tenåring[;)]

Hahah!
Tror jeg ingenting på! Må ikke love ting man ikke kan holde, vet du [;)]

Her i huset pleier vi også våkne sån 5-6, gir da flaske 210 ml mme, sover da videre til kl 8. [:)] Leker litt i sengen før han sovner. Men hjelper det ikke med mat så har jeg ingen råd. [:)] Godt å komme seg opp på morgenen å få lite gjort da [;)] [:D]

Så utrolig deilig se at det er flere som har små som mener det er morning kl halv 6, her hjelper det ikke med mat så tidlig, jeg lager til 220 ml mme men spiser kun 40-60, så er det i seng og da er det kjøring av bil og styrer fælt 1 times tid før han vil ha mer mat....
men han sovner tidlig på kvelden og sover veeeelig lite på dagtid, så desverre ingen gode råd herfra, men skrik ut hvis det kommer noen [:D]

Min lille har alltid våknet i 5-6 tiden. Jeg orker bare ikke stå opp så tili alltid.
Jeg bruker ha litt leker liggende ved sengen, så kan han leke en halv times tid før han får pupp og sover en time til. Deili.[:D]

Back
Topp