Morgenfugl?

Olive76

Forumet er livet
Gustav har længe ikke villet sove før i 22-23-tiden. men så har han med en enkelt madpause sovet til 9-10. Det er jo den rene luksus.
Men nå er han begynt å legge seg for natten 20-21. Det er også fint. Og så er han jo lysvåken 7. Det er også acceptabelt.
Men i natt var han lysvåken kl 5. Godtnok er jeg a-menneske, men kl 5 er lidt tidlig for meg...
Nå, men han fikk lidt mat og ble lagt igjen og lå og flirte godt en stund og sovnet igjen men våknet 6.30, kom i min seng, sovnet en lille time til. Så fikk faren lov å ta ham så jeg også fikk sovet lidt[:)]
Konklusjon: jeg må nok til å legge meg tidlig på kvelden hvis jeg skal få sovet....
Heldigvis er Gustav glad og blid, så egentlig burde jeg ikke klage[:D]

Begynner å stå opp tidligere her også.. har vent meg til å stå opp rundt ni, men nå som Johanna sovner før ni om kvelden må jeg nok bare venne meg til å stå opp tidligere... i dag var hun lys våken kvart på åtte (men det er jo bedre enn 5 da!!)

Jeg er glad det ikke er meg *skammer meg for å si det*
Frida sover så lenge hver natt enda, men hun våkner tidligere nå enn før. Hun har gått fra å våkne halv to-to til å våkne tolv nå. Kjempegodt! Så godt med noen timer for seg selv der jeg kan gjøre husarbeid, trene eller bare slappe av[:)]

Wilma har og begynt å våkne tidligare om mornigen..
Sån mellom 7-8.. Litt tidlig syns jeg da, men skall ikke klage...
Kanskje må begynne å legge seg selv litt tidligere på kvelden... [8|]
Etter at vi stått opp og hun fått mat, sovner hun gjerne på sofan 1 time til.. [:D]

Idag drøyde gustav den til 6.30. Fikk melk og sovnet en time til sammen med meg. Så idag er mor lidt mer udhvilt[:D]

Back
Topp